BMW X5
Передню частину оформили в новому корпоративному стилі, як третя серія.
А от у профілі та ззаду зміни незначні. Варто відзначити хіба що нові світлодіодні ліхтарі, запозичені в молодшої моделі - X3.
В інтер'єрі нового ще менше. Із цікавого - збільшений дисплей інформаційно-розважальної системи iDrive, а також новий джойстик управління зі сенсорним покриттям, який ми вже бачили на оновленій "п'ятірці".
Варто зазначити і те, що салон нового X5 став дійсно розкішним і комфортабельним. Що це - зміна пріоритетів чи просто додаткова зброя у боротьбі з основними конкурентами - поки сказати складно.
Ще один цікавий момент - американські версії "Ікс-п'ятого" можна буде обладнати третім рядом сидінь. У ньому, щоправда, з відносним комфортом розмістяться лише пасажири зростом не вище 150 см.
Європейці, натомість, оцінять збільшений на 30 літрів багажник порівняно з попередником. Дистанційне відкривання дверцят, а також електропривід - у стандарті.
Щодо габаритів - новий BMW X5 виріс у всіх напрямках. Однак схуд приблизно на 100 кілограмів порівняно з попередником. Лише це обіцяє кращу динаміку. А в арсеналі ще й новітні двигуни!
Спершу автомобіль пропонуватимуть з трьома моторами. Перший з них - бензиновий агрегат об'ємом 4.4 літри з двома турбінами, який видає 450 конячок. З таким монстром кросовер може розігнатися до сотні всього за 5 секунд.
Інші два двигуни - трилітрові турбодизелі. Найпотужніший з них обладнаий аж трьома турбінами і видає 380 сил!
Усі модифікації "Ікс-п'ятого" обладнані безальтернативним 8-швидкісним автоматом.
Натомість покупці зможуть обирати підвіску аж з чотирьох варіантів - від найкомфортнішого з відповідною назвою Comfort до безкомпромісно спортивного - Adaptive M.
Європейські продажі нового BMW X5 стартують у листопаді цього року.