Перша серія BMW завжди мала бюджетний вигляд. Очевидно, це баварців більше не влаштовує. Тому "одиничка" другого покоління разюче відрізнятиметься від ще актуальної моделі.
Безумовно, авто отримало новий інтер'єр. У BMW наголошують - в оформленні використані значно якісніші матеріали. А ще нова "копійка" - значно крупніша. Це позитивно позначиться на комфорті пасажирів, зокрема задніх.
Хоча простір в салоні для "одинички" не головне. Важливіше ось що. Базовим двигуном нової "одинички" стане 1.6-літровий бензиновий турбоагрегат. До "сотні" 136 баварських конячок розганяють хетч за 8,5 с. Непогано. Але цей же мотор має й інший варіант форсування - 170 к.с. "Копійка" з таким табуном долає стандартний спринт на секунду швидше.
А любителів ураганної тяги на "низах" і низького розходу баварці порадують широкою гамою турбодизелів. Двигунів на "важкому пальному" буде два: 1.6 та 2.0. Щоправда останній буде доступним у трьох модифікаціях: 116 к.с. (260 Нм), 143 к.с. (320 нм), 184 к.с. (380 Нм).
Не залежно від обраного агрегату, автомобіль можна буде оснастити або шестишвидкісною "механікою", або новим "автоматом" з вісьмома ступенями.
А ще у нової "одинички" - багатші комплектації. Зокрема, висувний дисплей бортової системи iDrive діагоналлю 8,8". Пакет ConnectedDrive забезпечить широкий спектр Інтернет-функцій, як то доступ до Facebook, Twitter, прийом онлайн радіо.
Будуть в автомобілі й інтелектуальний круїз-контроль та камери на дзеркалах заднього бачення. Їхнє завдання - стежити за розміткою і запобігати виїзду на зустрічну смугу.
Отримає хетч і дворівневу систему сигналізації про зіткнення. Якщо після першого попередження на екрані водій ніяк не відреагує, активується ще й звуковий сигнал.
Точна дата початку продажів нової "одинички", як і ціни, поки невідомі. У дилерів авто з'явиться орієнтовно в другій половині 2012 року.