У новинки залишився той самий 12-циліндровий двигун з двома турбонагнітачами, як і у базового автомобіля, однак агрегат піддався серйозній модернізації. Завдяки цим доробкам потужність мотора збільшилася на понад 250 "конячок" — з 517 до 800.
Таких показників розробники досягли за рахунок збільшення обсягу мотора з 5,5 до 6,3 літра, перепрограмування блоку керування двигуном, встановлення фірмових турбін, нового колінвала, кованих розподільних валів і поршнів, а також завдяки високопродуктивній випускній системі. П’ятиступінчаста коробка-"автомат" задньопривідного купе була посилена, щоб впоратися із збільшеною потужністю, а на задній осі з’явиться фірмовий диференціал Brabus.
З нуля до "сотні" на годину новинка може прискорюватися за 3,9 секунди, а до 200 кілометрів на годину — за 10,3 секунди. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 350 кілометрів на годину.
Тюнінгове купе також отримало занижену на 25 міліметрів підвіску, а також шестипоршневі гальмівні механізми з 405-міліметровими дисками на передній осі і чотирьохпоршневі з 380-міліметровими дисками на задній. На автомобіль встановлюються фірмові 21-дюймові колісні диски з покришками Continental, Pirelli або Yokohama на вибір клієнта.