Суперкари - і ті перетворюються з брутальних забіяк на елегантних джентльменів... А як щодо задоволення від водіння?
Про справжній драйв подбали нісанівці. Агресивний GT-R став ще потужнішим і швидшим. Спорткар з'явився не так вже й давно - у 2008 році. І з того часу японці регулярно доопрацьовували його - збільшували потужність, змінювали налаштування підвіски тощо. У 2010-му - під час останнього оновлення - GT-R отримав додаткові 50 конячок та незначні зміни в екстер'єрі.

Минув рік і японці знову взялись модернізувати дводерку. Цього разу всі сили кинули на доведення технічної частини та керованості до ідеалу. Зробили жорсткішим кузов, додали карбонокерамічні гальма, а підвіску вперше налаштували окремо для версій з лівим і правим кермом.

Але головне - це двигун. Зі старої-доброї V-подібної "шістки" 3.8 вичавили 550 конячок! Результат? "Сотня" за 2,8 с. Перший GT-R долав цей рубіж за 3,5 с.

Невеликі зміни - в оснащенні купешки. Вже у "базі" авто отримало камеру заднього бачення і високоякісну акустичну систему Bose. А ще, це напевно єдиний чотиримісний спорткар, на задніх сидіннях якого можуть сидіти не лише діти.

Що важливіше - ціна. Справжнє драйверське спорткупе можна придбати за 81 тис. євро. Імениті конкуренти від Porsche та Ferrari коштують значно більше.