Сьогодні про продукти та сервіси, запущені цими людьми, чув кожен. Про віру та вміння не опускати руки та сміливість продовжувати свою справу попри все, розповідає Бізнес 24.

Читайте також Секрет – у послідовності: як не збитися зі шляху, коли мета ще далеко

Разом зі Škoda розповідаємо про тих підприємців, яким вдалося увійти в історію, хоча початок їхнього шляху був схожим на серію провалів.

Невдалі стартапи

Перед тим, як стати "батьком" Ford Motor Company, Генрі Форд мав кілька компаній, яким не вдалося отримати успіх та славу. Після невдачі з Detroit Automobile Company всі чекали, що він здасться, проте чоловік вірив – йому під силу змінити автомобільну індустрію.

Невдачі лише розпалювали амбіції Форда / Фото ford.co.uk

В результаті лише третя спроба побудови автомобільної компанії привела його до успіху, а конвеєрна система та інші інновації кардинально змінили індустрію по всьому світу.

Не підійшов навіть для роботи у KFC

Засновник Alibaba Group Джек Ма був змушений прокладати свій шлях до успіху через велику кількість невдач. Після університету він довго не міг знайти роботу, навіть спроба влаштуватися у KFC була невдалою.

Шлях Джека Ма пролягав через серію невдач / Фото Getty Images

Перші спроби вести бізнес в інтернеті також закінчувалися провалом. Зрештою він прийшов до створення Alibaba, яка з часом стала одним з найбільших гравців електронної комерції у світі.

До розкоші через краватки

Коли Ральф Лорен починав свій шлях, ніщо не пророкувало йому великого успіху. Чоловік намагався продавати краватки, але майже всі магазини відповідали відмовою.

Ральф Лорен вчить завжди залишатися вірним своїм ідеям / Фото corporate.ralphlauren.com

Через це він вирішив перейти до продажу одягу, але й тут його чекав провал. У підсумку Ральф Лорен створив власний модний дім, який не лише привів його до світової слави, а й став символом стилю та розкоші.

Досягати мрій легше з правильним авто

Вийти на новий рівень ефективності та встигати більше за день вдасться з власним автомобілем. У такому разі проблема пересування як містом, так і країною просто зникає. Це однозначна перевага для будь-якого підприємця, оскільки власна справа вимагає розв'язання багатьох питань. Часом діяти потрібно дуже швидко, адже від прийнятих рішень залежить майбутнє бізнесу.

Проте ефективне пересування не виключає потребу в комфорті – автомобіль не має доставляти додаткових клопотів. На щастя, сьогодні сучасний ринок пропонує унікальні моделі з вагомими перевагами. До прикладу, варто звернути увагу на нову Škoda Karoq, якою можна керувати навіть за допомогою смартфона.

Так, із застосунком можна стежити відразу за низкою показників, що значно спрощує життя. Зокрема, з будь-якого куточка світу власник автомобіля Škoda Karoq може побачити:

  • де саме перебуває машина;
  • чи зачинені у неї двері та багажник;
  • чи не розряджений акумулятор;
  • скільки пального залишилось у баку.

Це допоможе ефективніше використовувати свій час. Наприклад, якщо закінчується пальне, власник нової Škoda Karoq може врахувати це у своєму розкладі на день та заздалегідь заїхати на заправку.


Škoda Karoq – авто, створене для комфорту водія та пасажирів / Фото Škoda

Ще одна перевага – можливість розпланувати свій шлях перед тривалою поїздкою, враховуючи такі моменти, як готелі, заправки чи просто піт-стопи для відпочинку. Цей маршрут можна завантажити через смартфон на Škoda Karoq, і вбудована навігаційна система під час поїздки поведе необхідною дорогою. Це значно спростить подорожі для водіїв та пасажирів.

Зі Škoda Karoq також буде значно легше паркуватися, адже система знає точні місця. Така функція суттєво зекономить час водієві, наприклад, перед важливою зустріччю. І навіть якщо випадково забути, де залишили свій Škoda Karoq, – це не проблема, адже інформація про місце розташування авто міститься на смартфоні.