Розвивати бізнес простіше, коли є надійна опора. Найкраще, коли нею є постійні клієнти, яким до вподоби цінності та якість товарів від бренду.

Читайте також Мистецтво делегування: як формувати завдання, щоб їх виконували добре та в терміни

24 Канал разом зі Škoda пропонує кілька порад, які можуть допомогти тримати постійних клієнтів у фокусі та спільно з ними писати історію успіху компанії.

Особливе обслуговування

Коли клієнт повертається вже тривалий час – він заслуговує на те, щоб це було помітно в обслуговуванні. Звертання на ім'я, особливі персональні пропозиції, готовність допомогти – усі ці фактори відіграють дуже важливу роль.

Лояльність потрібно винагороджувати / Фото Pixabay

Адже люди завжди повертаються туди, де їх цінують. Це найперший принцип, який варто взяти до уваги, коли йде мова про побудову лояльних стосунків із клієнтами.

Регулярна комунікація

Підтримувати зв'язок важливо не тільки із рідними та близькими, а й з клієнтами. Якщо він ненадовго "зник" з поля зору, варто поцікавитися, як його справи та що йому можна запропонувати.

Підтримувати зв'язок – це важливо / Фото Pixabay

Дзвінки – це погана практика, адже так можна відірвати людину від важливих справ та викликати негативний досвід. Повідомлення достатньо, але не варто забувати про персоналізацію!

Не просто клієнт, а куратор якості

Якщо бренду потрібен об'єктивний зворотний зв'язок про якість роботи та можливі покращення, то насамперед потрібно йти не до маркетологів, а провести інтерв'ю з постійними клієнтами. Вони як ніхто знають про переваги продукції чи послуг, які варто підкреслити для усіх "новачків", та бачать шляхи вдосконалення, які часто залишаються поза полем зору.

Лояльні клієнти знають все про вашу якість / Фото Pixabay

Ті, хто пройшов з брендом значний відрізок шляху до успіху, повинен стати не просто спостерігачем, а й активним учасником. Таким лояльним клієнтам можна делегувати частину контролю якості та інновацій – і вони будуть зацікавлені у продовженні відносин. Окрім того, люди відчують винагороду – ще один важливий стимул у проєкції збереження лояльності клієнтів.

Сюрпризи та спільнота

Ледь не усім подобається бути частиною якогось "клубу за інтересами". І будь-яка компанія може ним стати! Для цього потрібно придумати спільні активності для постійних клієнтів – і ефект зможе вразити.

Навіть дрібні подарунки викликають радість / Фото Pixabay

Також не слід забувати про сюрпризи, наприклад, привітання з Днем народження або подяку за кілька років лояльності. Навіть найменша дрібничка може справити позитивне враження, то чому б не скористатися цією можливістю?

Правильні рішення легше приймати у надійному авто

Загалом усі вищезгадані поради зосереджені по суті на одному – покращенню рівня життя як професійного, так й особистого. У контексті бізнесу також йдеться про підвищення ефективності, спрощення багатьох процесів, делегування обов'язків та розвитку. Досягати цього в рази простіше, маючи власний автомобіль, який буде комфортним й не завдаватиме зайвих клопотів.

Безумовно, у кожному класі є свій лідер. Серед легкових автомобілів С-класу – це Škoda Octavia, кожне покоління якого стає "Автомобілем року" в Україні. Й для цього є чимало обґрунтованих підстав. Ще зі свого першого покоління 30 років тому в Octavia з'явились характеристики, які неймовірно сподобались українцям, тому виробник вирішив їх зберегти в усіх моделях, включаючи теперішню. Зокрема, мова йде про:

  • величезний багажник у версії ліфтбек (а існує ще універсал з назвою Combi),
  • неймовірну надійність та витривалість,
  • гарне оснащення при доступній вартості,
  • а ще – Octavia зберігає високу ціну при перепродажу у будь-якому віці.

Škoda Octavia – лідер серед легкових автомобілів С-класу / Фото Škoda

Нова генерація Škoda Octavia має усі визнані раніше переваги та є чудовим вибором як для власних потреб, так і для бізнесу. Окрім того, в сучасній Octavia доступні опції, які раніше встановлювались лише в автомобілях вищих класів. Серед них:

  • вибір режимів руху,
  • бездротове підключення телефону,
  • різноколірна підсвітка в салоні,
  • матричні LED-фари з автоматичним дальнім світлом,
  • тризонна система кондиціювання з сенсором вологості,
  • скло з термозахистом й підігрівом,
  • динамічні покажчики поворотів та багато іншого.

Ще одна важлива перевага – можливість додати усі зручності під час вибору комплектації Škoda Octavia за допомогою конфігуратора. Таким чином вдасться не переплачувати за зайві "пакетні" опції.