Завдяки цьому підрозділу компанія отримала виторг на 77% – це приблизно 6,9 мільярда доларів. Такий результат вразив, адже це майже усемеро більше доходів, ніж у Twitter.
До теми "Ми станемо найкращим роботодавцем Землі": останній лист Джеффа Безоса як голови Amazon
Саме трафік на сайті став причиною такого зростання рекламного бізнесу компанії. Також результату посприяли релевантність реклами та нові рекламні продукти.
Загальний виторг компанії досягла 108 мільярдів доларів. Ба більше, прибуток зріс більше ніж утричі.
Amazon очікує на успіх і надалі
Компанія очікує, що у 2 кварталі 2021 року виторг буде ще більшим – від 110 до 116 мільярдів доларів.
Amazon зазнала успіху і в інших сферах – виторг хмарного підрозділу Amazon Web Services за квартал склала 13,5 мільярда доларів. Такий результат є на 32% більшим, ніж був в аналогічний період 2020 року.
Водночас через пандемію виторг офлайн-магазинів Amazon знижувалася. Рівень продажів впав на 16%.