Mango приєднується до довгого переліку компаній, які відмовилися працювати на території країни-агресорки. Раніше компанія тимчасово зупинила свою діяльність через те, що Росія напала на Україну.
До теми Технологічний гігант Hewlett Packard офіційно оголосив про вихід із ринків Росії та Білорусі
Mango зупинила пряму діяльність у Росії
У компанії Mango підтвердили, що остаточно припиняють пряму діяльність в Росії. Бізнес в країні передадуть кільком франчайзинговим партнерам. Після початку повномасштабної війни в Україні Mango тимчасово припинила продажі у своїх 55 російських магазинах та онлайн.
Тоді приблизно 53 франчайзингові магазини компанії в Росії залишалися відкритими, однак не отримували нових товарів. Фактично, Mango продовжуватиме цю комерційну політику. Компанія не постачатиме одяг у магазини, тож франчайзингові партнери будуть змушені самостійно поповнювати запаси через посередників.
Передачу 55 власних магазинів здійснюють за рекомендаційною ціною, яку компанія не розголошує. Процес відбуватиметься поступово, шляхом переговорів з кожним із партнерів, яких Mango має в Росії. Наступного тижня передадуть перші 2 точки продажу, а з червня по липень – ще 22. Решту магазинів планують передати пізніше. Водночас прямих онлайн-продажів у Росії більше не буде.
До війни у магазинах компанії працювали приблизно 800 людей. Компанія хоче зберегти їм робочі місця, тож ці працівники перейдуть до партнерів. Окрім цього, від початку війни компанія продовжувала виплачувати заробітні плати співробітникам в Росії. На покриття витрат, пов'язаних з рішенням компанії вийти з ринку країни-агресорки, передбачили 20 мільйонів доларів.
Mango відчиняє магазини в Україні
У березні компанія зачинила 14 своїх магазинів в Україні. Водночас співробітникам, які вирішили покинути країну, запропонували юридичну консультацію та нову роботу в іншому місці.
Заходи, які вживають у Mango, залежать від перебігу війни. Тож тепер 9 магазинів знову почали працювати. У компанії наголосили, що діяльність точок продажу здійснюватимуть з урахуванням усіх заходів безпеки, щоб зберегти здоров'я працівників та клієнтів.
Після ретельного аналізу поточних протоколів безпеки ми продовжуємо поступово відкривати свої точки продажу, задовольняючи запити як франчайзі, так і безпосередніх місцевих команд, супроводжуючи їх у процесі економічної та соціальної активізації країни,
– зауважив один із засновників Ісак Андич.
У компанії зауважили, що під час відновлення діяльності в Україні враховуватимуть критерії, встановлені офіційною владою. Магазини наразі відчиняють у містах, віддалених від зони активних бойових дій.
Варто подивитися – у Польщі протестують під компаніями, які не виходять з Росії: відео