Він розповів, що труднощі були саме під час останнього кварталу. Глобальний дефіцит напівпровідникових чипів сколихнув автомобільну промисловість, а тому не оминув і Tesla.
До теми Більше, ніж Україна: скільки заробляє Ілон Маск за день
Також згадав і про затримки портів, які вплинули на виробничі цілі.
"У нас були деякі найскладніші виклики в ланцюгу поставок, які ми коли-небудь переживали за час існування Tesla", – сказав Маск.
Він також зазначив, що компанія мала проблеми з масштабуванням виробництва в Китаї через пандемію, оскільки обмеження COVID-19 в країні ускладнили залучення інженерів до заводів Tesla.
Затримки портів та глобальна нестача контейнерних суден також вплинули на виробничі постачання Tesla у США.
Ми продовжуємо працювати над нестабільністю світового ланцюга поставок, особливо навколо напівпровідників та портових потужностей,
– додав головний фінансовий директор Tesla Зак Кіркхорн.
Загалом у Tesla був прибутковий квартал. Представники оголосили, що продали найбільше автомобілів за всю історію. Протягом перших 3 місяців 2021 року компанія поставила 184 877 транспортних засобів – кількість, яка зумовлена великим попитом на електромобілі в Китаї.
Що відомо про дефіцит чипів
- Ще у лютому Tesla ненадовго зупинила виробництво своєї моделі на автозбірному заводі в Каліфорнії. Пояснювали рішення саме проблемами з ланцюгами поставок.
- Глобальний дефіцит напівпровідників спричинив хаос для технічних та автомобільних компаній. За даними Bloomberg, через дефіцит мікросхем автомобільні компанії можуть втратити до 61 мільярда доларів доходу.
- З того часу багато автовиробників були змушені закрити виробничі заводи. Вони визначили пріоритетні моделі автомобілів, які є найбільш вигідними для компанії.
- Раніше Nike, Costco, Toyota, Honda та Samsung заявляли, що проблеми з ланцюгами поставок завдають шкоди бізнесу.