Черги у портах
У понеділок, 18 жовтня, порти Лос-Анджелеса та Лонг-Біч зафіксували новий рекорд зі 100 суден, за даними Marine Exchange. Вони плавають біля узбережжя, чекаючи на причал та розвантаження. Зі 100 суден 97 суден були контейнерними і перевозили товари, які потенційно могли пропустити святковий сезон.
Цікаво Жодних заторів і безпека на вулицях: як технології поліпшують життя міст, – думка експерта
Напередодні Білий дім повідомив, що порт Лос-Анджелеса піде по стопах порту Лонг-Біча і перейде на цілодобовий режим роботи без вихідних.
Криза морських перевезень
Головною проблемою кризи морських перевезень у США є дефіцит робочої сили. Не вистачає працівників у портах для розвантаження товарів та водіїв вантажівок, які ці товари далі розвозять по країні. Голова Американської асоціації вантажівок повідомив CNN про новий рекорд дефіциту кадрів – бракує 80 тисяч водіїв. Це й призводить до тривалих затримок та черг.
Ліор Рон пояснює, що важливу роль у появі цієї логістичної кризи зіграла зміна поведінки споживачів.
Ми просто замовляємо все більше і більше товарів до свого порогу. Але ланцюжок поставок абсолютно незбалансований. Ми бачили це по суднах. І так само з вантажівками,
– сказав Рон.
Ще одна криза: дефіцит контейнерів
- Величезні затримки в американських портах призвели до проблем у Китаї, а саме до дефіциту контейнерів.
- Наразі 60% контейнерів, які Китай надіслав, перебувають у США. Через це порушився ланцюг постачання.
- Перевезення відчутно подорожчали і компанії вже попередили про дефіцит товарів. Зокрема компанія IKEA зазначила, що проблеми з поставками з Китаю триватимуть близько року.