Інвестиційний план Mazda

21 листопада в автокомпанії повідомили, що вони не лише планують інвестувати чималу суму в електрокари та виробництво акумуляторів, а також підвищила цільовий показник продажів електромобілів (EV) до 40% від загального світового обсягу до 2030 року.

Читайте також Як спілкуватися з колегами і клієнтами під час війни: 6 важливих порад

Керівництво Mazda відмовилось надати детальний графік інвестицій, додавши, що це буде залежати від того, наскільки швидко електромобілі стануть популярними.

Автовиробник заявив, що домовився про співпрацю з сімома компаніями, включаючи виробника електричних компонентів Rohm Co для спільної розробки і виробництва електричних приводів.

Агенство Reuters зауважує, що інвестиційний план Mazda слідує за аналогічними оголошеннями в цьому році японських конкурентів, таких як Toyota і Honda, які були розкритиковані захисниками навколишнього середовища і "зеленими" інвесторами-активістами за повільну електрифікацію.

Ми будемо сприяти повноцінному запуску акумуляторних електромобілів і розглянемо можливість інвестування у виробництво акумуляторів. За нашими оцінками, частка електромобілів Mazda в світових продажах зросте до діапазону від 25% до 40% станом на 2030 рік,
– йдеться в заяві Mazda.