Задля цього PepsiCo встановить чотири зарядні станції на 750 кіловатів поблизу власних потужностей у Модесто та Сакраменто, що у Каліфорнії. Звідти компанія спершу транспортуватиме електровантажівками снекову продукцію дочірнього підрозділу Frito-Lay, зокрема у мережі Walmart та Kroger.

Читайте також Як спілкуватися з колегами і клієнтами під час війни: 6 важливих порад

Плани PepsiCo щодо перевезення товарів на Tesla Semi

Раніше компанія повідомляла про розташування 15 вантажівок у Модесто та 21 у Сакраменто, тому наразі незрозуміло, де саме використовуватиметься решта вантажних електромобілів Tesla. Проте, віцепрезидент продуктової компанії Майк О'Коннел повідомив, що PepsiCo має намір розгорнути перевезення товарів за допомогою Semi у центральній частині США, а згодом і на східному узбережжі країни.

Нагадаємо, що Ілон Маск заявляв про промисловий випуск Tesla Semi ще у 2019 році, проте плани довелось перенести унаслідок складнощів з виробництвом акумуляторів до електровантажівок.

Зазначається, що вантажівки Semi мають запас ходу у 805 кілометрів. За якою вартістю PepsiCo придбала 100 транспортних засобів, наразі не розголошується. Водночас, продуктова компанія отримала державний грант США розміром 15,4 мільйона доларів та федеральну субсидію у 40 тисяч доларів на кожну одиницю електротранспорту, що допомогло PepsiCo компенсувати значну частину витрат на електрифікацію.

До слова, PepsiCo стане першим комерційним власником великої кількості Tesla Semi, що є важливим кроком компанії у стратегії зниження негативного впливу на навколишнє середовище. Поштовий оператор United Parcel Service Inc та компанія з доставки продуктів харчування Sysco Corp також зарезервували низку електровантажівок Tesla, проте отримають транспортні засоби пізніше, ніж PepsiCo.