Правильно оформити свої сторінки у соціальних мережах сьогодні є обов'язковим для будь-якого бізнесу, повідомляє 24 Канал. Разом із Škoda розповідаємо про головні фактори, які повинен побачити користувач, натрапивши на бренд або компанію у мережі.
Читайте також Красива історія може підкорити всіх: як розповідати про свій бізнес
Місія та цінності
Сьогодні для багатьох людей не достатньо отримувати більш вигідну цінову пропозицію. Все частіше українці хочуть бути частинкою глобальної історії та рухатися в одному напрямку з однодумцями.
Соцмережі – ефективний інструмент просування бізнесу / Фото Pixabay
Тому підприємцям варто розказувати про те, як вони змінюють світ довкола, яку мету ставлять перед собою, окрім отримання прибутку, та які цінності сповідують у компанії. Зараз ці елементи є обов'язковим атрибутом для будь-якого товару чи послуги, тому важливо добре попрацювати над тим, аби користувачі відчули синергію з вайбом тієї чи іншої команди.
Клієнти – не просто цифри
Коли бренд будує ціле ком'юніті навколо свого продукту, це приваблює з першого погляду. Завжди цікаво не просто придбати товар чи скористатися послугою, а доєднатися до кола однодумців, які мають схоже бачення.
Соцмережі – це зв'язок з клієнтами / Фото Pexels
Тому варто розповідати про історії клієнтів, налаштовувати постійну взаємодію та не забувати про особливий хештег! Між клієнтом та учасником спільноти є велика різниця, і варто попрацювати, аби бренд писав спільну історію разом зі споживачами його продукції.
Робота зсередини
Усім цікаве життя компанії зсередини: де працюють працівники, як виглядає виробництво, які етапи надання послуг найбільш складні тощо. Йдеться не про спробу поцупити комерційну таємницю та запозичити технологію підприємства – людям просто завжди цікаво знати, що залишається за лаштунками процесу.
Розповідайте про свою роботу / Фото Pixabay
Прозорість – одна з головних переваг, якої можна досягнути завдяки соціальним мережам. Варто бути чесними та показувати, чим живе компанія! На кухні нова кавомашина? У якоїсь команди тренінг? Бренд придбав нове обладнання, аби збільшити обсяги, або хоче протестувати новий продукт? Всі ці моменти варто висвітлювати у соцмережах. Так можна не лише підігріти спільні тригери, а й легко та швидко зібрати фідбек, якщо йдеться про якісь інновації.
Історія та унікальність
Персоніфікація – це те, без чого сторінка у соціальних мережах не працює на повну. Яким би успішним та популярним не був бренд, історія його створення та люди, які стояли біля витоків компанії, завжди будуть тим, про що захочеться розповідати іншим.
Надихайте свою аудиторію / Фото Pexels
Соціальні мережі використовують для натхнення, чи не так? Тож потрібно користуватися цією можливістю. Не обов'язково намагатися засунути це все у кілька рядків в шапці профілю – серія особливих публікацій дозволить розкрити увесь потенціал оповідача.
Соцмережі розкажуть про бізнес, авто говоритиме про вас
Загалом усі вище згадані поради зосереджені по суті на одному – покращенню рівня життя. Як професійного, так й особистого. У контексті бізнесу також йдеться про підвищення ефективності, спрощення багатьох процесів, делегування обов'язків та розвитку. Досягати цього в рази простіше, маючи власний автомобіль, який буде комфортним й не завдаватиме зайвих клопотів.
Безумовно, у кожному класі є свій лідер. Серед легкових автомобілів С-класу – це Škoda Octavia, кожне покоління якого стає "Автомобілем року" в Україні. Й для цього є чимало обґрунтованих підстав. Ще зі свого першого покоління 30 років тому в Octavia з'явились характеристики, які неймовірно сподобались українцям, тому виробник вирішив їх зберегти в усіх моделях, включаючи теперішню. Зокрема, мова йде про:
- величезний багажник у версії ліфтбек (а існує ще універсал з назвою Combi),
- неймовірну надійність та витривалість,
- гарне оснащення при доступній вартості,
- а ще – Octavia зберігає високу ціну при перепродажу у будь-якому віці.
Škoda Octavia – лідер серед легкових автомобілів С-класу / Фото Škoda
Нова генерація Škoda Octavia має усі визнані раніше переваги та є чудовим вибором як для власних потреб, так і для бізнесу. Окрім того, в сучасній Octavia доступні опції, які раніше встановлювались лише в автомобілях вищих класів. Серед них:
- вибір режимів руху,
- бездротове підключення телефону,
- різноколірна підсвітка в салоні,
- матричні LED-фари з автоматичним дальнім світлом,
- тризонна система кондиціювання з сенсором вологості,
- скло з термозахистом й підігрівом,
- динамічні покажчики поворотів та багато іншого.
Ще одна важлива перевага – можливість додати усі зручності під час вибору комплектації Škoda Octavia за допомогою конфігуратора. Таким чином, вдасться не переплачувати за зайві "пакетні" опції.