У США загальний обсяг продажів легкових автомобілів торік знизився на 10% порівняно з 2019 роком. Але продажі автомобілів вартістю понад 80 000 доларів у четвертому кварталі збільшилися вдвічі.
Читайте також: Обігнав SAP: Volkswagen став найдорожчою публічною компанією Німеччини
Я займаюся цим бізнесом 40 років, і я ніколи не бачив чогось схожого,
– каже Браян Міллер, президент Manhattan Motors, що продає дорогі авто.
Рекорди виробників класу люкс
Для Bentley 2020 рік став найкращим за його 101-річну історію. Він продав понад одинадцять тисяч автомобілів і позашляховиків. Це трохи більше, ніж у 2019 році, який вже вважався рекордним. Лише в Китаї продажі Bentley зросли приблизно на 50%.
Італійський виробник суперкарів Lamborghini продав 7 430 автомобілів і позашляховиків, що на 9,5% менше порівняно з 2019 роком. Відтак 2020 рік став найприбутковішим за всю історію бренду та другим за кількістю продажів.
Ferrari пережили зупинку заводу на сім тижнів, а обсяг продажів впав на 10%. Втім рекордним для автовиробника став четвертий квартал. Це стосується і продажів, і доходів, і замовлень.
Чому дорогі авто стали купувати частіше
Віцепрезидент з аналітики даних у компанії JD Power Тайсон Джоміні вважає, що вагому роль відіграло зростання на фондовому ринку. Мовляв, заможні люди не мали змоги витратити гроші на поїздки, тому зосередилися на предметах розкоші, зокрема і дорогих машинах.
Попит зріс, вважає Джоміні, і через молодих покупців, а саме технарів-мілленіалів.