"Vodafone Україна" нарешті вдалося завершити придбання "Фрінет", який надає послуги фіксованого доступу до інтернету. Для користувачів компанія відома під брендом "ОЗ".
Читайте також Компанії-фенікси: історії 3 компаній, що після занепаду знову вийшли на ринок
У такий спосіб Vodafone хоче наростити базу клієнтів, а також отримати можливість отримання прибутку за рахунок збільшення портфеля послуг.
Бізнес Vodafone Україна має розвиватися, щоб обслуговувати більше абонентів, надаючи їм послуги високошвидкісного інтернету, у тому числі на базі сучасної технології GPON (гігабітної оптичної мережі),
– повідомили у компанії.
Абонентська база "Фрінет"налічує понад 160 тисяч клієнтів. Це невеликий показник, тому Антимонопольний комітет дозволив провести угоду. Свою діяльність компанія провадила у Києві та Дніпропетровській, Житомирській, Запорізькій, Івано-Франківській, Львівській, Київській, Рівненській, Хмельницькій, Чернігівській областях.
Нагадаємо, минулого року прибутки Vodafone Україна просто обвалилися. Компанія заробила 1,1 мільярда гривень "чистими" – це на 71% менше, аніж у 2021 році. Також стало відомо про найбільший відтік абонентів серед мобільних операторів, показник склав аж 3,5 мільйона абонентів.