Діловий світ – це не монарший двір, але також передбачає низку важливих правил, передає 24 Канал. Разом зі Škoda розповідаємо про кілька простих основ, відповідність яким точно додасть "плюсиків" до ділової репутації.
Не пропустіть Коли команда вийшла на плато: як уникнути кризи та дати працівникам новий поштовх
Як планується час – так і виконується робота
Здавалося б, така проста річ, як запізнення, давно мала б втратити актуальність, однак ні – велика кількість підприємців часто цим грішать. Це неприпустимо для будь-якої сфери, а особливо – у діловому світі, коли кожна хвилина може бути на вагу золота.
Час – цінний ресурс, який потрібно поважати / Фото Unsplash
Окрім того, важливо цінувати час інших та навчитися якщо не спартанської, то принаймні наближеної лаконічності. Довгі розмови краще залишити для бізнес-ланчу або корпоративу на барбекю. Окрім того, співрозмовник може бути виснаженим попередніми зустрічами чи поспішати на наступні, тому не варто втомлювати його ще більше. Така турбота про чужий час ніколи не залишається непоміченою та може стати конкурентною перевагою.
Чесність – одна з найвищих чеснот
Клієнти, керівник, завідувач відділу, інвестори – в усіх комунікаціях потрібно бути чесним. Вияв навіть мінімального обману стане катастрофою для репутації, про яке б питання не йшлося, і якими б благими не були наміри.
Обману та недомовкам не місце у діловому світі / Фото Unsplash
Навіть якщо людині не вдається виконати взяті на себе зобов'язання чи просто вона запізнюється із дедлайном – одразу варто про це повідомити. Ситуація і так наближена до кризової, а пошук "оригінальних" відмовок точно зробить тільки гірше.
Чесна комунікація – це про хоробрість бути відвертим та турботу про всі сторони процесу. Втілювати це в житті нелегко, однак іншого шляху просто не існує.
Справедливість та вміння конкурувати
Світ бізнесу – це завжди про змагання та боротьбу за увагу клієнтів. Разом з тим, не варто забувати про елементарні правила доброчесності та взаємоповаги, що б не стояло на кону.
Конкурувати потрібно чесно / Фото Unsplash
Окрім того, в історії є багато прикладів, коли запеклі конкуренти опинялися по один бік барикад і ставали надійними партнерами. Справедливість відкриває можливості та гарантує хорошу репутацію, а це – дуже важливі фактори у діловому світі.
Відповідність суспільному порядку денному
Комунікація та діяльність бізнесу повинні відповідати суспільним запитам, і це стосується не лише надання послуг, чи придбання товарів. Особливо зараз потрібно розуміти, що світ бізнесу нерозривно пов'язаний з усіма суспільними процесами, тому треба проявляти чутливість та обачно фільтрувати усе, з чим підприємець йде в публічний простір.
"Звіряти годинник" із суспільними настроями – завжди правильне рішення / Фото Unspalsh
Так, у разі потреби потрібно відкласти анонс важливої події або повідомлення про гучне досягнення компанії. Наразі це реалії, в яких ми живемо та мусимо бути максимально ефективними. А нерозуміння цього факту може обернутися вкрай болючими наслідками.
Автомобіль – невіддільна частина ділового образу
Вийти на новий рівень ефективності та встигати більше за день вдасться з власним автомобілем. У такому разі проблема пересування як містом, так і країною просто зникає. Це однозначна перевага для будь-якого підприємця, оскільки власна справа вимагає розв'язання багатьох питань. Часом діяти потрібно дуже швидко і від цього рішення може залежати майбутнє бізнесу.
Проте ефективне пересування не виключає потребу в комфорті. Адже автомобіль не має доставляти додаткових клопотів. Сучасний ринок сьогодні пропонує унікальні моделі з вагомими перевагами. Для прикладу, Škoda Karoq можна керувати навіть за допомогою власного смартфона.
Так, із застосунком можна стежити відразу за низкою показників, які дозволять значно спростити життя. Зокрема, йдеться про такі опції:
- з будь-якого куточка світу власник автомобіля Škoda Karoq може побачити, де саме розташована машина. Головне – доступ до Інтернету;
- чи зачинені у неї двері та багажник;
- чи не розряджений акумулятор;
- скільки пального залишилось у баку.
Це допоможе ефективніше використовувати свій час. Наприклад, якщо закінчується пальне, власник Škoda Karoq може врахувати це у своєму розкладі та заздалегідь заїхати на заправку.
Škoda Karoq – це гармонія класу та комфорту / Фото Škoda
Ще одна перевага – можливість розпланувати свій маршрут перед тривалою поїздкою, враховуючи такі моменти, як готелі, заправки чи просто піт-стопи для відпочинку. Цей маршрут можна завантажити через смартфон на Škoda Karoq, і вбудована навігаційна система під час поїздки поведе водія розвіданими дорогами. Це значно спростить подорожі для пасажирів та власника авто.
На додатку також можна стежити за статистикою поїздок, витратою пального, середньою швидкістю та іншими показниками. Також завдяки застосунку система автомобіля навіть самостійно здатна надіслати дилеру повідомлення про необхідність проведення діагностики та пошуку запчастини у разі виявлення раптової неполадки системи. Це і багато інших переваг робить Škoda Karoq незамінним помічником для бізнесмена.