Інфлюенс-маркетинг: реклама в акаунті

Найочевидніший спосіб заробітку в Instagram – розміщення рекламних публікацій. Якщо у вас є активна аудиторія, бренди можуть платити за згадку про свої товари чи послуги. Як заробляти в Instagram, розбирався 24 Канал.

Дивіться також Що найчастіше купують в Instagram

Аби бути інфлюенсером, потрібно створювати якісний контент і набрати підписників (зазвичай від 3–5 тисяч уже починають приходити перші запити на рекламу).

Тож, коли компанії пропонують вам співпрацю, ви розміщуєте сторіс або пости з позначкою бренду, за це і отримуєте оплату.

Скільки можна заробити: Ціна за пост залежить від кількості підписників, рівня залученості аудиторії та вашої ніші. У мікроінфлюенсерів (3–10 тисяч підписників) ціна стартує від 20–50 доларів за пост. У топ-блогерів з аудиторією 100 тисяч – це вже сотні й тисячі доларів.

Продаж власних продуктів і послуг

Instagram чудово працює як вітрина для ваших товарів або послуг:

  • handmade-вироби,
  • консультації (психологія, коучинг, фітнес, маркетинг),
  • онлайн-курси,
  • книжки чи мерч,
  • і навіть випічка або букети на замовлення.

Наприклад, ви психолог і і ведете сторінку з порадами, паралельно продаєте консультації, вебінари чи чек-листи. Або майстриня прикрас і публікуєте свої вироби, приймаєте замовлення через директ – і розвиває свій бізнес.

Аффілійований маркетинг (партнерські програми)

Це варіант для тих, хто не має свого продукту, але вміє переконливо радити. Ви розміщуєте партнерське посилання на товар/послугу – і отримуєте комісію з продажів.

Плюси:

  • Не потрібно мати склад, товар чи надавати послуги.
  • Можна заробляти навіть з невеликою аудиторією, якщо вона вам довіряє.

Мінуси:

Доходи сильно залежать від активності аудиторії.

Instagram-магазин

Instagram дозволяє підключити вітрину з товарами, позначати їх на фото та направляти людей у магазин.

Це може бути: інтеграція з Shopify або іншим e-commerce сервісом; продаж напряму через повідомлення.

Схема ідеально працює в нішах одягу, косметики, аксесуарів, декору.

Створення контенту для інших

Не обов’язково бути зіркою Instagram, щоб на ньому заробляти. Можна:

  • вести акаунти для клієнтів як SMM-фахівець,
  • робити фото або рілс для брендів,
  • писати тексти для постів,
  • займатися сторітелінгом чи дизайном.

Ця робото чудово підійде для копірайтерів, фотографів, дизайнерів, відеографів, контент-кріейторів.

Продаж візуалу: пресети, шаблони, фільтри

Багато користувачів хочуть мати "гарний Instagram", але не вміють обробляти фото чи оформлювати сторінку. Тут з'являється попит на:

  • фірмові шаблони для сторіс і постів,
  • фільтри (пресети для Lightroom),
  • візуальні гіди.

Платний доступ до контенту (через закриті сторінки або Patreon)

Можна створити закритий профіль, доступ до якого отримують лише ті, хто платить. Це може бути:

  • корисний контент (наприклад, про бізнес, психологію, материнство),
  • еротичний контент (через OnlyFans чи інші платформи),
  • підтримка творчості (через донати або підписки).

Проведення розіграшів (гівів)

Розіграші — спірний, але досі популярний спосіб заробітку. Організатори збирають гроші з учасників, формують призовий фонд і просувають ваш акаунт через giveaway.

Але! Гіви мають недовготривалий ефект і часто дають "мертвих" підписників. Тож як інструмент – не для кожного. Був час, коли гіви приносили прибуток, підписників, але наразі подібні розіграши менш популярні.

Розвивати бізнес легше, якщо під рукою власне авто, що відповідає вашому стилю життя. Так, бестселер Škoda Octavia – це баланс комфорту та функціональності. Нічого зайвого, тільки найкращі рішення, щоб полегшити щоденну бізнес-рутину. Матричні фари, бездротове підключення телефону, Front Assist та Cruise Control, тризонне кондиціювання та вибір режиму руху – це далеко не повний список “фішок”, які дозволять насолоджуватися кожною поїздкою.

Успіх в Instagram

Тож, Instagram – це справжній майданчик можливостей. Але гроші не з'являються миттєво. Щоб заробляти, потрібно:

  • створювати якісний контент,
  • розуміти свою аудиторію,
  • будувати довіру та активність,
  • і, звісно, бути послідовним(ою).

Успішні Instagram-проєкти – це завжди поєднання креативу, стратегії й терпіння. Якщо ви шукаєте гнучкий спосіб монетизувати свої навички, – Instagram може стати хорошим стартом або доповненням до основної справи.