Як кажуть кадилаківці, модель орієнтована передусім на ринок Старого Світу. Тож не зовсім зрозуміло, чому авто дебютувало у США.
Тим не менше, у конкуренти седану записують таких метрів, як Audi A4 і Mercedes C-Class. А головним суперником називають BMW 3-ої серії.
За габаритами американець близький до баварця. Довжина - 4643 мм, а ширина з висотою - 1805 і 1421 мм. "Трійка" BMW має 4624, 1811 і 1416 мм відповідно. Схожі мотиви і в дизайні - авто підтягнуте та стрімке.
Оснащений ATS не гірше, а може й краще, ніж "трійка". Вже "в базі" - 8 подушок безпеки, система стабілізації, двозонний "клімат". Козир авто - фірмовий мультимедійний комплекс Cadillac User Experience з навігацією та Bluetooth.
Добити "баварця" Cadillac спробує трьома потужними двигунами об'ємом від двох до 3.6 літра. Найслабший розвиває 203 конячки, а V-подібна "шістка" - 324 сили. Усі версії - задньопривідні, з шестиступінчатим "автоматом".
Та попри все, у BMW зовсім не нервують. Надто мало козирів у "американця", щоб відвоювати у німців їхню ж територію.
Але ATS завойовуватиме Європу не наодинці, йому допомагатиме новий Cadillac XTS. П'ятиметровий флагман боротиметься за першість у представницькому класі.
І автомобіль має для цього все необхідне: солідну зовнішність, потужний 3.6-літровий двигун та комфортабельний салон з купою електроніки.
Гордість кадилаківців - розважальний комплекс зі сенсорним дисплеєм. Система дозволяє користуватися навігацією, програвати Blu-ray диски та підключати до десяти пристроїв через Bluetooth.
У продажу автомобіль з'явиться в другому півріччі. Основні конкуренти - знову Mercedes-Benz та BMW. Тільки цього разу S-Class та "сімка".