Отож, нову радіаторну решітку, бампери та фірмові світлодіодні закарлючки у фарах отримали седан і універсал A4.

Не оминула ця ж участь і вседорожню версію Allroad quattro, а також заряджену модифікацію S4. Але про них пізніше.

Audi A4

Безперечно, завдяки оновленню авто помітно посвіжішало і погарнішало. Одна біда - "а-четверту" тепер майже неможливо відрізнити від інших автомобілів бренду. Творці повністю стерли індивідуальність сусідніх моделей.

Помітні зміни і в інтер'єрі: нове кермо, покращена 3D-графіка у мультимедійному комплексі, оригінальні поєднання кольорів обробки.

Audi A4 Allroad quattro

Але основний акцент при модернізації зробили на двигуни. Практично вся лінійка - а це шість дизелів і чотири бензинові агрегати (від 120 до 177 конячок) - отримала додатковий запас потужності та стала економнішою.

Оптимальний варіант - дволітровий турбодизель, який видає 143 конячки. З ним А4 розганяється до "сотні" за 9,4 с., а середній розхід - 5,7 л.

Коробки передач - шестиступінчата "механіка", варіатор і семидіапазониий "робот".

Фішка Audi - система повного приводу. На версії A4 Allroad quattro та S4 її встановлюють за замовчуванням.

Audi S4

А ще спортивна модифікація може похизуватися крутим двигуном.

Трилітрова V-подібна "шістка", турбіна. Потужність - 333 конячки. "Сотня" - за 5 секунд. І неважливо, седан це чи універсал.

На додачу - першокласна керованість. Авто схильне до недостатньої поворотності, але завдяки правильно налаштованій системі стабілізації і ходовій в цілому, це не критично.

Зрозуміло, оновлений A4 коштуватиме дорожче. Базова версія обійдеться приблизно у 28 тис. євро.