Як запевняють представники компанії, вже до кінця року вони планують запустити ресурс, завдяки якому користувачі зможуть дізнатись, чи стикались у соціальних мережах з контентом у вигляді російської пропаганди, інформує "Голос Америки".

Читайте також: Створили монстра, – автор "лайка" у Facebook розповів про шкідливий вплив новітніх технологій

Зокрема, сайт дозволить з’ясувати, чи пов'язані чи публікації та акаунти, що з'явилися у період з січня 2015-го по серпень 2017-го року з так званою "фабрикою тролів" з Санкт-Петербурга.

Саме "Агентство інтернет-досліджень", як себе називають російські пропагандисти, у США зарахували до переліку тих організацій, які впливають на громадське думку в інтересах влади Росії.

В рамках розслідування щодо втручання Росії у вибори у США у 2016-му році у Конгресі заслухали представників Facebook, Twitter та Google.

Представники соцмереж показали, як, зокрема, виглядала реклама проти Клінтон, яку Росія проплачувала у Facebook.