Зокрема, йдеться про проплачені Росією дописи у соціальних мережах.

Читайте також: Втручання Росії у вибори в США: у Facebook розповіли, яку рекламу проплачував Кремль

Як виглядала політична реклама, проплачена з Кремля перед виборами президента США 2016 року показали в Комітеті з розвідки Палати представників Конгресу США, пише CNBC.

Приклади проплаченої політичної реклами оприлюднили 1 листопада.

Частина публікацій була спрямована на розпалювання міжрелігійної ворожнечі та щоб зіграти на антиісламських почуттях. Наприклад, в одному з дописів стверджувалось, що мусульмани США будуть раді, якщо переможе Гілларі Клінтон.

В іншій проплаченій публікацій йшлось, що кандидат від демократів є "співавтором антиполіцейської та антиконституційної пропаганди президента Обами.

Раніше у Facebook підрахували, що проплачений Росією контент напередодні виборів-2016 у США могли бачити 126 мільйонів американських користувачів.