Водій електрокару зазначив, що авто простіше в кермуванні, і не потребує серйозних ремонтів, а все через відсутність двигуна внутрішнього згоряння та коробки перед. Тому – економна.
Читайте також: Їх будуть просто залишати на вулицях, – експерт про зміни у законодавстві щодо "євроблях"
Електрокари можна зарядити на спеціальній станції підживлення. Їх побільшало у великих містах та на основних магістралях. Пересвідчитись чи комфортно електрокару у столиці вирішив громадський активіст Єгор Фірсов. Він орендував авто та вирушив на пошуки електростанцій. Довго кружляти місто не доводилось, адже станції облаштовані через кожні 2-3 кілометри.
Проте для повноцінної поїздки на далекі відстані такої інфраструктури в Україні поки не достатньо. А розвивати її не поспішають, через нестабільність у державі.
Електрокари можна зарядити на спеціальній станції підживлення
Нульові ставки на розмитнення електрокарів діють до кінця 2018 року. З 1 січня за ввезення електромобіля треба буде заплатити відсоток від вартості електрокара до бюджету країни.
"При розмитнені та імпорті всі заплатять ПДВ. Здорожчає мінімум на 20%", – зазначив фінансовий директор ElectroCars Леонід Білозерський.
Тобто, це додатково від 30 до 100 євро. Експерти прогнозують, з таким підходом влади, охочих придбати економне та екологічне авто поменшає.