Архів
Курси валют
Погода
-1°C
1°C -2°C
  • четвер
    -1°C -7°C
  • п'ятниця
    0°C -8°C
  • субота
    -4°C -4°C
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Читати газету за кермом - як Вам така перспектива?

Займатися абсолютно сторонніми справами у власному авто невдовзі зможуть європейські водії. Все завдяки унікального проекту автономних автопоїздів Safe Road Trains for the Environment (SaRTrE), який почав реалізовувати Європейський Союз.

В основі системи - вантажівка, за кермом якої спеціально тренований професійний водій. Щоб примкнути до автопоїзда, потрібно догнати його та увімкнути функцію автоматичного управління. Система зв'язується з вантажівкою, іншими учасниками колони і бере керування автомобілем повністю на себе. Досягнувши пункту призначення, авто повертається у режим ручного управління і виходить зі складу автопоїзда.

“Ми, як учасники проекту, переконані - рух у такій колоні значно безпечніший. Однак технологія сама по собі не повинна спричиняти більше проблем, аніж вона вирішує. Тому зараз ми намагаємось визначити недоліки системи і знайти методи їхнього вирішення. Зокрема цікавить, що буде з учасниками колони, якщо один з них потрапить в аварію”, - каже Ерік Коуелін (компанія Volvo Cars).

Проблеми виникли не лише зі застосуванням нової технології. Для регулювання руху таких автопоїздів необхідно розробити нові закони та правила, які підійдуть для кожної європейської країни.

Спеціалісти з іспанської компанії Tecnalia вже випробовують технологію на спеціальному симуляторі. Серед головних завдань - з'ясувати, як почувається водій, рухаючись зі швидкістю 90 кілометрів на годину на рекордно малій відстані від інших учасників колони. І при цьому він абсолютно не бере участь у керуванні своїм авто.

“Ми вивчаємо реакцію людей на такий тісний рух. Справа в тому, що мінімальна дистанція між автомобілями у колоні дозволяє зменшити розхід пального і загальну довжину автопоїзда. Учасники експерименту реагують на це по-різному: хтось повністю довіряє автоматиці, інші ж побоюються і їх потрібно переконувати у безпечності системи”, - каже Хав'єр Санчес (компанія Tecnalia).

“Я трохи нервую, але загалом ідея подобається. У мене ніколи немає часу, щоб почитати газети. Втім, поки що я не можу повністю змиритися з тим, що довіряю своє авто і своє життя електроніці”, - сказав учасник експерименту Майдер Ларбуру (компанія Tecnalia).

Справжні випробування у реальних умовах розпочнуться незабаром. Спеціально для цих тестів компанія Volvo оснастила один зі своїх автомобілів новітніми сенсорами і кермовим управлінням. Це дозволить стежити за рухом авто попереду, дотримуватися відповідного напрямку і швидкості.

Якщо нововведення себе добре зарекомендують, то шведський автовиробник випускатиме їх серійно. Загалом розробка і випробування системи автономних автопоїздів триватимуть до кінця 2012 року. Учасники проекту розраховують, що до того часу колона складатиметься з вантажівки і 8-ми автомобілів.

Джерело: 24 Канал
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук