Зараз глядачі хочуть дивитися не просто фільми чи серіали, а унікальний контент, створений з урахуванням культурного контексту, мови, ментальності тощо. Саме тому формат власного кіновиробництва став ключовим інструментом у боротьбі за увагу аудиторії.
До теми Тематичні плейлисти на будь-який смак — транслюються 24/7 на Київстар ТБ
Зважаючи на запит, Київстар ТБ демонструє, що має чітке бачення і бажання формувати нову контентну реальність. Як він це реалізовує та чому це важливо – 24 Канал розповідає у матеріалі.
Як Київстар ТБ переходить на формат Originals?
Перехід на формат власного виробництва відбувається у надзвичайно складних умовах, коли війна впливає не лише на бюджет, але й на настрої та запити глядачів.
Однак це й позитивний момент для стримінгових платформ, адже зараз люди більш спраглі до національного продукту. Після початку повномасштабного вторгнення різко зріс попит на все українське, тож потрібно ще більше контенту, виробленого в Україні: від дубляжу до фільмів і серіалів локального виробництва.
Війна в Україні викликала попит на все українське. Люди почали з більшим інтересом дивитися "своє",
– констатує Марина Каплун, керівниця відділу розвитку лінійного та VOD контенту Київстар ТБ.
Марина Каплун / Фото Київстар ТБ
Власний контент є цінністю для глядачів, оскільки вони можуть легально подивитися його тільки в одному місці. Тож, враховуючи запити аудиторії, Київстар ТБ почав вкладати гроші у місцеву кіноіндустрію, щоб в Україні була своя платформа з унікальним контентом.
Та є й виклики, які постають перед виробниками. Створення якісного контенту потребує фінансування. Важливо розуміти: перегляд фільмів чи серіалів на піратських ресурсах "краде" кошти у виробників, які вони можуть вкласти у майбутні проєкти.
Водночас успішні проєкти мають сприяти формуванню національного культурного продукту, розширенню аудиторії та підтримці кіноіндустрії.
Київстар ТБ переходить на формат Originals: відео
Якою є контентна політика Київстар ТБ?
Наразі Київстар ТБ – платформа, де зібрано найбільше проєктів, вироблених в Україні. Контентна політика націлена на національний продукт. Це планують розвивати і надалі.
Ми вкладаємо гроші в індустрію, ідеї, місцевих виробників, сценаристів, акторів. Потім ці кошти повертаються глядачеві новими фільмами, серіалами. Це правильний і важливий цикл, який має бути,
– каже Марина Каплун.
Київстар ТБ – платформа, де зібрано найбільше проєктів, вироблених в Україні / Фото Київстар ТБ
Завдяки такій політиці глядачі ексклюзивно дивились фільми "Конотопська відьма", "Крашанка", "Яремчук: Незрівнянний світ краси", "Песики". Також платформа купує ліцензію на показ серіалів до їхнього виходу на ТБ. Серед таких серіалів були: "Скажені сусіди", "Прикордонники", "Материнський інстинкт" та інші.
"Скажені сусіди" можна переглянути на Київстар ТБ / Фото Київстар ТБ
Крім цього, такий підхід дає змогу оцінити інтереси підписників, вивчити їхні побажання щодо різноманіття контенту. Київстар ТБ інвестує у розвиток української кіноіндустрії, зокрема, у підтримку молодих талантів. Для платформи – це можливість відрізнитися та побудувати міцний зв’язок з аудиторією.
Попри війну, життя не зупинилось: люди продовжують вчитися, працювати – за час повномасштабного вторгнення в Україні виросли молоді професіонали, зокрема, й у кіноіндустрії,
– зауважила Марина Каплун.
Перші проєкти Originals Київстар ТБ
Київстар ТБ готує прем'єру першого великого проєкту – серіалу "Вітя". Це історія про хлопця, який працює на СТО та мріє стати психологом.
В основі цієї драми з елементами комедії – короткометражка, яка у 2023 році стала найкращою дипломною роботою в Українській Кіношколі та отримала пропозицію від медіагрупи FILM.UA на фестивальну дистрибуцію.
Серіал "Вітя" презентують на Київстар ТБ з 1 вересня / Фото Київстар ТБ
У 2024 році стрічка була серед учасників національного короткометражного конкурсу українського кінофестивалю "Миколайчук OPEN" у Чернівцях. А на престижному фестивалі European Short Awards "Вітя" став переможцем у номінації "Східноєвропейське короткометражне кіно".
Творці цієї короткометражки у своїй роботі підняли багато актуальних і важливих тем: ментальне здоров'я, пошук себе у професійній сфері, конфлікт батьків і дітей, проблеми у стосунках, прощання з минулим тощо. Ця історія зацікавила Київстар ТБ, оскільки в ній кожен глядач знайде щось таке, що близьке саме йому.
Це – не класичний комедійний серіал. Це – драмеді, в якій чітко видно реальне життя,
– підкреслила Марина Каплун.
Серіал "Вітя" можна переглянути на Київстар ТБ з 1 вересня / Фото Київстар ТБ
З 1 вересня переглянути серіал "Вітя" можна буде за посиланням. Наразі ж на сайті Київстар ТБ доступний трейлер.
Також восени 2025 року очікується прем'єра 2 сезону серіалу "Прикордонники", від якого в захваті глядачі. Творці серіалу впевнені, що його успіх – доказ того, наскільки українці цінують якісний вітчизняний контент.
У центрі сюжету "Прикордонників" – хлопці та дівчата, які вступили до Національної академії Державної прикордонної служби України напередодні повномасштабного вторгнення Росії. У першому сезоні глядачі дивилися, як формується їхня особистість в екстремальних умовах. Вже у другому сезоні герої повернуться до навчання після перерви: перед ними постануть нові виклики, випробування, конкуренція. Звісно ж, не обійдеться без романтичних сюжетних ліній.
"Прикордонники": дивіться трейлер 2 сезону
У грудні на платформі Київстар ТБ очікується прем'єра 2 сезону одного з найпопулярніших українських серіалів – "Кава з кардамоном. Сила землі". У продовженні глядачів чекає ще більше драматичних подій, розкриття нових граней персонажів та несподіваних поворотів сюжету.
До своїх ролей повернуться одні з головних акторів. Зокрема, Олена Лавренюк, яка грає Анну Марецьку. Також глядачі знову побачать Тараса Цимбалюка у ролі Андрія. Однак у кадрі буде й багато нових акторів, серед яких Олексій Гнатковський, Олександр Кобзар, Ада Роговцева.
"Кава з кардамоном. Сила землі" – це костюмована історична драма, головною темою якої є боротьба за свою землю, сім'ю, честь і свободу. Анна тут постане вже не наївною дівчиною, а жінкою, яка розуміє, що таке втрата, і наскільки дорогим є рідний дім.
Головні герої серіалу "Кава з кардамоном. Сила землі" / Фото Київстар ТБ
Почалися зйомки другого original-серіалу Київстар ТБ — "Тиха Нава", детективного трилера у стилі true crime. Раніше серіал мав робочу назву "Енріке", і вже встиг здобути головну нагороду міжнародного конкурсу Content Warsaw Copro Pitch 2025 від C21Media у категорії Scripted Series. З понад 50 заявок з усього регіону Центральної й Східної Європи лише шість відібрали до фінального пітчингу — і саме він, нині вже під назвою "Тиха Нава", виборов визнання міжнародного журі. Це знак довіри до української аудиторії, яка продовжує заявляти про себе на світовому рівні.
У новому серіалі знімуться: Олександр Рудинський, Анастасія Пустовіт, Михайло Жонін, Сергій Кисіль, Лариса Руснак, Андрій Самінін, Олександра Сорока, Вероніка Мішаєва, Андрій Мостренко.
Події серіалу "Тиха Нава" розгортаються у невеликому містечку з однойменною назвою. Головний герой – молодий юрист, який випадково потрапляє в центр розслідування серії жорстоких злочинів. На шляху до істини він стикається з байдужістю суспільства, мовчазною згодою оточення та інертністю системи. Серіал досліджує, як бездіяльність і замовчування можуть стати співучасниками злочину, а також як легко система обертається проти тих, хто намагається змінити її зсередини.
Проєкт стане черговим кроком Київстар ТБ у побудові інституції власного контенту для ОТТ-платформи. Створення оригінальних історій, розрахованих на українського глядача, є пріоритетом компанії в умовах трансформації медіаринку й зростання попиту на локальні серіальні формати.
Жанр true crime вже давно домінує на світових стримінгах, зокрема, на Netflix, тож серіали в цій категорії прагнуть знімати й в Україні. Щоб українські глядачі могли насолоджуватися власним оригінальним контентом в улюбленому жанрі.
Серіал "Тиха Нава" – детективний трилер у стилі true crime / Фото Київстар ТБ
Чому важливий перехід на формат Originals?
Власне виробництво – це про впізнаваність, яка змушує користувача платити за підписку та залишатися на платформі.
Київстар ТБ вже давно зрозумів, що локальний контент набагато більше зацікавлює українського глядача, аніж іноземний. Ми хочемо бачити на екрані себе, своїх героїв, свої проблеми та перемоги,
– додає Марина Каплун.
Виготовлення ексклюзивного контенту – це не лише про бренд, а й про нашу ідеологію та культурну незалежність. Для українського ринку такий підхід дуже важливий, оскільки наразі він перенасичений дубльованими та адаптованими продуктами.
Київстар ТБ впроваджує цей підхід в Україні, бо прагне не просто транслювати контент, а створювати нову контентну реальність, яку хочеться дивитися, підтримувати, якою хочеться пишатися.








