У корені Peugeot 2008 лежить платформа хетчбека В-класу. Колісна база щодо Peugeot 2008 – 2538 міліметрів. Але кузов став на 197 міліметрів довшим і на 96 міліметрів вищим, в тому числі й завдяки збільшеному на 25 міліметрів дорожньому просвіту.

Також можна помітити нові пружини – плюс 15 міліметрів, і колеса більшого діаметра – ще плюс 10 міліметрів. Щоправда, привід тільки передній, але деякі версії Peugeot 2008 можуть оснащуватися фірмовою системою Grip Control з чотирма режимами роботи системи стабілізації: "Траса", "Бруд", "Сніг", "Пісок".

Читайте також: Чим гігантські машини приваблюють водіїв

Тест-драйв довів, що класичний повний привід така система замінити не в змозі: це настройка коробки. У деяких режимах машина стартує з другої передачі, в деяких навіть з третьої.

Усередині планування схоже із Peugeot 208: та ж комбінація приладів поверх центральної панелі. Але посадка помітно вище. Дивитися на дорогу зверху вниз, тримаючись за маленьке кермо, може бути спершу незвично.

Детально про Peugeot 2008 дивіться у сюжеті програми "Перша передача".