Однією з компаній, до якої українці зверталися за відповідною підтримкою, стала CCloan.

  • Обсяг виданих нею позик збільшився у 5 разів у порівнянні з 2020 роком.

  • Сьогодні послугами компанії користується вже понад 1,5 мільйона осіб.

  • При цьому рівень знання бренда виріс втричі. Це означає, що клієнти частіше почали згадувати компанію під час вибору фінансового партнера.


Компанія CCloan збільшила обсяги своїх послуг у 2021 році / Інфографіка 24 каналу

Чим запам’ятався 2021 рік

На розвиток компанії цьогоріч вплинула низка факторів, як зовнішніх (пандемія, нове законодавство), так і внутрішніх (зміна бізнес-моделі та нова рекламна кампанія).

Нові закони

Цьогоріч влада прийняла низку важливих законодавчих ініціатив, які стосувалися розмірів процентних ставок, штрафних санкцій, роботи організацій зі стягнення боргів та інших важливих питань для бізнесу. Попри те, що ці дії внесли певні обмеження, Наталія Клєвакіна вважає, що вони є позитивними для сфери кредитування. Адже тепер фінтех-компанії є прозорішими для регулятора.

Успішними будуть лише відповідальні компанії, які вміють якісно працювати із завданнями бізнесу, вимогами НБУ та, звичайно, потребами своїх клієнтів,
– заявила Наталія Клєвакіна, СЕО компанії.

Нова бізнес-модель

Не менш важливим рішенням для CCloan була і зміна бізнес-моделі, аби якнайкраще відповідати потребам клієнтів в умовах пандемії. Компанія почала співпрацювати зі страховою компанією, щоб клієнти під час оформлення кредиту могли в один клік отримати ще й страховий пакет. Для цього знадобиться лише одна точка входу.

Це партнерство започаткувало розвиток цілої бізнес-екосистеми. Відтак з монокомпанії CCloan перетворилася на кросіндустріальну екосистему, куди входить дві fintech організації CCloan та MisterCash, страхова компанія SK Opika та маркетплейс Vygoda.


Екосистема CCloan вже включає 4 компанії / Інфографіка 24 каналу

Масштабна рекламна кампанія

Рівень знання бренду CCloan зріс втричі у 2021 році, згідно з дослідженням Kantar. А видача кредитів зросла у 5 разів. Не в останню чергу це сталося завдяки масштабній рекламній кампанії "Даємо гроші, а до них – ще гроші".

Амбасадором бренду стала співачка Оля Полякова. Вона зіграла роль фінансової феї, яка допомагає клієнтам стати щасливішими та виконує їхні мрії.

Саме бізнес-мета компанії зупинила наш вибір на Олі Поляковій. У 2021 році нам хотілося яскраво заявити про себе, привернути увагу до компанії, запам’ятатися клієнту та головне – створити імідж компанії-фінансового помічника, завдяки якій усі мрії можуть стати реальністю,
– розповіла Анна Мойсєєва, СМО компанії.

У рекламі CCloan Оля Полякова співає перефразовані рядки своєї відомої пісні, які звучать так: "Лід тронеться, коли до CCloan дотронешся".

Реклама за участі Олі Полякової: дивіться відео

Плани компанії CCloan

У 2022 році компанія CCloan продовжить цифрову трансформацію бізнесу. Також у планах – глобальне масштабування. Перші кроки в цьому напрямку вже зроблені: вже зараз компанії CCloan та MisterCash є частиною однієї кросіндустріальної екосистеми.

Екосистемна інфраструктура стає однією з наших головних конкурентних переваг, оскільки повністю націлена на утримання та супровід клієнта під час усіх його рішень,
– наголосила Наталія Клєвакіна.

Окрім того, компанія розробляє віртуальне гейміфіковане середовище під назвою Promo Fin Place. Це метавсесвіт, у якому клієнти зможуть заробляти та витрачати віртуальні гроші в рамках взаємодії з брендами цієї екосистеми.

Це досить масштабна програма, адже бонуси клієнт зможе використати всередині не однієї компанії, а величезного віртуального середовища. Наприклад, заробити на програмі Refer a Friend та купити на ці кошти будь-який товар в нашому маркетплейсі,
– пояснює СМО Анна Мойсєєва.

Зверніть увагу! У 2021 році компанія CCloan неодноразово підтверджувала своє лідерство на ринку небанківського кредитування:

  • Стала переможцем "Української народної премії" у номінації "Сервіс кредитів (до зарплати)".

  • Виборола "срібло" у номінації "Найкращий сервіс мікрокредитування" від Payspace Magazine Awards 2021".

  • Отримала "Фінансовий Оскар" у номінації "Найкращий онлайн кредит" від журналу "Бізнес".

  • Стала "Переможцем рейтингу мікрофінансових організацій України" від незалежного порталу Finance.ua.

  • Названа "Найкращою МФО онлайн" за версією "БАНКІРЪ".

  • Отримала відразу дві "бронзи" на FinAwards 2021: за "Найкращу рекламну кампанію" і як "Найкраща МФО онлайн".

Тож у 2022 році на компанію чекають ще більш амбітні проєкти та плани. Команда CCloan дякує за довіру і продовжує працювати для фінансового комфорту та добробуту своїх клієнтів.