Про це повідомила "Економічна правда".
Читайте також: Від сьогодні в Україні суттєво дорожчає алкоголь: як змінились ціни
Під перейменування, зокрема, підпадають, "шампанське" і "коньяк", чого у першу чергу вимагає Франція. Причина такої вимоги – ці назви, по суті, є приватними торговими марками і походять від географічних назв, де виготовляється цей вид алкоголю. Мова йде про провінцію Шампань і місто Коньяк.
Українські винороби готові виконати всі вимоги, які передбачені в рамках Угоди про асоціацію, та перейти на нові найменування для своєї продукції після завершення перехідного періоду,
– заявив на прес-конференції гендиректор корпорації "Укрвинпром" Володимир Кучеренко.
Отже, "шампанське" може стати "ігристим вином", а "коньяк" – "бренді". Втім, вони можуть отримати й інші назви.
Гендиректор корпорації "Укрвинпром" Володимир Кучеренко
Попри потенційне падіння прибутків виробників при переході на нові найменування, вітчизняні виробники готові до цього, адже розуміють необхідність. У радянські часи на торгові марки, що є у власності інших країн, не звертали увагу, тож тепер ситуацію слід виправляти. Водночас винороби зазначають, що поки держава запроваджує непіднімні податки і акцизи, у тому числі посеред виробничого процесу, а це якраз суттєво порушує бізнес-плани.
Отже, крім декларування адаптації українського законодавства до європейського, потрібно і акцизну політику наближати до європейських стандартів, за словами Кучеренка. "Адже в країнах ЄС столове вино – це продукт харчування, акцизний податок на нього дорівнює нулю", –підсумував гендиректор "Укрвинпрому".
До слова, раніше 24 канал повідомляв, що науковці спростували міф про користь вина. Вживання однієї-двох стандартних порцій алкоголю більше трьох разів на тиждень збільшує ризик передчасної смерті на 20%.