Керівник проєкту Віталій Бризгалов поділився подробицями про етапи його розробки. Пандемія COVID-19 сповільнила процес, проте серійне виробництво все ж мають намір запустити до 2022 року.
Корисно В Україні запустили додаток, який порівнює вартість поїздки на таксі
Що готове станом на березень
Майбутня електровантажівка вже має кабіну для водія. Незабаром її обладнають кузовними панелями, дверима з дзеркалами, а також важливими деталями інтер'єру.
Цей макет CoolOn – авто для програмістів і інженерів. Їхнє завдання – навчити її їздити. Бо стенди – це гарно, а дорога зі своїми нюансами та ямами – це дорога,
– зауважив Бризгалов.
Й додав, що розробники планують осучаснити компонування вантажівки. Зокрема – звернути ще більше уваги на безпеку, зони деформації, додати більше обтічності та енергозбереження.
На якому етапі робота над новинкою / Фото з фейсбук-сторінки Бризгалова
Що ще відомо про роботу над проєктом
Murmuration Technology створили 2 варіанти електровантажівки CoolOn – повною масою 1 500 і 3 500 кілограмів. Тепер шука.ть фінансування на випробування, сертифікацію та підготовку до виробництва.
Крім цього, розробники зараз також розв'язують усі необхідні питання щодо того, як організувати попереднє замовлення на майбутню вантажівку. В цьому їм допомагають юристи.
"Намагаємось заручитися підтримкою держінституцій та громади. Вивчаємо досвід успішних і не дуже виробництв, намагаємось достукатись до різних спеціалістів", – розповів керівник проєкту.