Експерименти проводилися більше 9 місяців. Нами було створено і протестовано понад 100 різних комбінацій марок солоду - пшеничного, житнього, карамельного, світлого, темного. Ми проводили ці експерименти до тих пір, поки не отримали характерного хлібного присмаку і аромату, - розповіла Зинаїда Хрустальова, головний технолог компанії "Алєф-Віналь".
У компанії "Алєф-Віналь" розповідають, що патент отримали завдяки тому, що у виробництві нової горілки застосували технологію, яку використовують у виробництві віскі. Саме тому новий бренд "Solod" відрізняється особливим хлібним присмаком та ароматом.
Ринок перенасичений звичайною горілкою. І в такій ситуації у споживача виникає запит на щось більш інноваційне і цікаве. І ми зробили ринку цю пропозицію, - відзначив Сергій Корольчук, директор з маркетингу компанії "Алєф-Віналь".
Створюють напій у кілька етапів - протягом 25-30 днів. За оцінками фахівців, обсяг продажів новинки може сягнути 2 мільйони пляшок на місяць. У планах компанії-виробника зайняти на горілчаного ринку України частку в 7% .