Щоб підкреслити близькість до природи, в одному зі столичних торговельно-розважальних центрів влаштовано інсталяцію, що дозволила поєднати віртуальну та реальну дійсність. «Ця інсталяція знайомить споживачів з тими компонентами. що присутні в серії Pure and Natural. Її цінність у тому, що це унікальна пропозиція на ринку України, адже ця косметика на 95% складається з природних компонентів», - каже комерційний маркетинг-менеджер ТОВ Байєрсдорф Україна Сергій Петров. За його словами, подібні формули використовують у більш преміальних торгових марках, але тепер продукція доступна ледь не кожному споживачеві.
Основні природні компоненти нової косметичної лінії – плоди дерева аргани, алое-вера, ромашка - кожен міг побачити під час інсталяції на спеціальному екрані, що переносив із урбаністичного інтер’єру на зелений острів. Це перший в Україні інтерактивний проект, здійснений силами виключно українських спеціалістів. Також шанувальники косметики Нівеа мали змогу сфотографуватися серед "віртуальної" природи, що стає реальною разом з продукцією косметичної лінії Pure&Natural.