Брати кажуть, за 40 років це вже їх 7 вертоліт, але цей найкращий, аналогів йому не існує в світі.

“Двигун виробляє стиснене повітря, що йде по порожньому валу, по трубопроводу, і викидається через сопла на кінцях лопатей, ось такий реактивний принцип”, - каже авіаконструктор Володимир Плахотнік.

Над вертольотом брати працювали впродовж кількох років. В результаті - вага готової конструкції 750 кілограмів, більше 200 з них важить двигун. Він працює за принципом газової авіаційної турбіни.

“СРСР гнав все потужне, двигун 1000 “коней”, але нам стільки не потрібно. Значить, він в більш легкому режимі працює, ну і Слава Богу”, - сказав авіаконструктор Володимир Плахотнік.

На свою розробку чоловіки витратили близько 4 тисяч гривень, найдорожче обходиться пальне. За годину вертоліт “зжирає” 100 літрів. Через брак авіаційного керосину, заправляють його сумішшю дизельного пального та бензину марки А-80. Для зльоту вертольоту не вистачає потужних акумуляторів, їх чекають з дня на день. На свій витвір майстри покладають великі сподівання.

“Треба створювати, виходити на світові ринки. Ми будемо такі апарати робити, як автомати Калашникова по всьому світу. Це буде найпопулярніний апарат”, - переконаний авіаконструктор Олександр Плахотнік.

Найближчим часом брати планують довести вертоліт до ладу та приступити до випробувань. Вже навіть й назву для вертольота придумали - “Комаха”, на кшталт японської марки “Ямаха”.