20% або ж кожна пята політична джинса у всеукраїнській пресі і онлайн-виданнях була замовлена "Опозиційним блоком".
На другій сходинці замовних матеріалів у ЗМІ – "Радикальна партія". Олег Ляшко і компанія відкусили 12% всеукраїнської політичної джинси.
Читайте також: Чого хоче українська молодь: найбільші пріоритети
Цікаво, що у топ-5 замовні матеріали від Тернопільської та Житомирської облдержадміністрацій – 11% і 8% відповідно.
Кожна сьома джинса у ЗМІ замовлена або Медведчуком, або "Народним фронтом" – по 7%.
У співвідношенні політичної та комерційної джинси тотально переважає перша – 86% проти 14%.
Повний випуск програми "Вєсті.UA" дивіться тут.