Продажі легкових автомобілів знизились

У 2022 році продажі нових легкових автомобілів в Росії знизилися на 59% в порівнянні з попереднім роком, до 626,3 тисячі одиниць, згідно з дослідженням аналітичного агенства "Автостат".

Читайте також Майже половину – за добу 24 лютого: скільки грошей втратили найбагатші росіяни у 2022 році

Що купували найчастіше росіяни

29,4% з усього обсягу проданих автомобілів припало на вітчизняні бренди, левову частку яких становлять автомобілі Лада. Їх продано 27,9% від загального обсягу ринку тиражем 174,7 тисячі. одиниць.

Які ще авто купували у Росії у 2022 році

На другому місці за кількістю покупок опинився корейський бренд із загальною часткою продажів у Росії 19,5%. Так, поряд з Ладою стоять Kia (65,7 тисячі автомобілів) та Hyundai (54 тисячі автомобілів). Далі у пасажирському сегменті йдуть китайські виробники із сумарною часткою 19,2%.

У аналітичному агенстві "Автостат" зазначили, що китайські автомобілі випереджають європейські, у яких на Російському ринку 18,5%. Однак серед брендів французька Renault (40,8 тисячі одиниць) займає четверте місце, китайська Chery (39,3 тисячі одиниць) – п’яте.

В агентстві додали, що у 2022 році частка продажів японських брендів на російському ринку легкових автомобілів становить 12,4%, тоді як решта 1% ринку припадає на американські марки.