А це нa 43% більше, ніж у листопаді. І є кращим показником року. Частка вживаних авто в загальних продажах склала 68%.
Із 1 січня заборонено ввозити автомобілі, що не відповідають екологічним вимогам стандарту Євро-5. А, як відзначають експерти, машини, що відповідають цьому стандарту, коштують дорожче. Зменшення податку на вживані автомобілі на ціні не відобразиться. Навпаки через девальвацію вони здорожчають.
Зміни правил на авторинку вже відобразилися на показниках, кажуть фахівці. Ринок досяг дна. У січні почали діяти компенсаційні, тобто додаткові мита на авто родом з Росії та Узбекистану з 10 до 17%. Це може призвести до тінізації ринку та напливу старих авто, що через девальвацію гривні не подешевшають.
Нагадаємо, З листопада 2015 року в рамках "поліцейської реформи" в Україні ліквідовані ДАІ та МРЕВ. Як відтоді змінилася система реєстрації транспортних засобів і яка вона тепер – читайте в нашому матеріалі.