При цьому середня вартість однієї поїздки подорожчає на 15 гривень.
За планами КМДА, усі авто будуть отримувати ліцензію, водії проходитимуть атестацію, на машини встановлять таксометри, а розрахуватись можна буде навіть платіжною карткою.
Почати реформи у таксі глава КМДА Олександр Попов збирається з легалізації всіх перевізників. Так, із сьогоднішніх 50 тисяч таксистів планують залишити тільки 15 тисяч, але найкращих. "Всі вони будуть працювати за ліцензією, дотримуючись норм безпеки та комфорту. Машини таксі в місті будуть однаковими, але поки не вирішено, одного кольору або на них буде особливий знак - так, щоб авто можна було ідентифікувати здалеку", - сказав голова транспортної комісії Київради Дмитро Олійник.
Варто зазначити, що тарифну політику визначатиме міська влада. Правда, поки про цифри в КМДА не називають.
Самі ж перевізники підрахували, що плата повинна бути не менше 5 гривень за 1 км (зараз 2,75-4 гривень). Це означає, що з площі Севастопольської до аеропорту "Бориспіль" ціна складе 160 гривень, що на 20-30 гривень дорожче, ніж зараз.
Думки експертів стосовно столичної ініціативи розділились. Одні вважають, що давно треба звернути увагу на беззаконня, яке є у цій сфері, інші ж вважають реформу таксі небезпечною, оскільки вона позбавить заробітку тисячі людей.