"Російська залізниця" (РЖД) вимагає законодавчо встановити відповідальність вагонобудівників за якість їхньої продукції.
Зазначимо, вчора в Амурській області зійшов з рейок поїзд, який перевозив нафту. Збиток від аварії оцінюється більш ніж в 80 мільйонів рублів без урахування шкоди екології від розливу нафти. Причиною аварії вважають заводський дефект вагона, який був виготовлений українською компанією "Азовелектросталь" (м. Маріуполь).
Санкції вже працюють проти українських підприємств. "Щоб, поки йде прийняття рішення федеральними органами, вони не накоїли більшої біди", - пояснив перший віце-президент "РЖД" Морозов.
Як повідомили РБК daily в прес-службі "Росжелдора", ще 30 січня не діють сертифікати на виробництво бічних рам на "Азовелектросталі", а сьогодні планується це зробити відносно "Крюківського вагонобудівного заводу".
Віце-президент некомерційного партнерства "Об'єднання вагонобудівників" Василь Варенов розповів, що організація не раз зверталася в профільні міністерства і відомства з проханням прийняти жорсткі заходи до українських виробників, що постачають неякісний залізничний рухомий склад у Росію.
Іншої точки зору дотримується гендиректор "Сибур-Транс" Максим Зінченко, на думку якого, заборона на експлуатацію українських вагонів може спровокувати дефіцит рухомого складу. "Як перевізник небезпечних вантажів, "Сибур-Транс" може зіткнутися з серйозними труднощами щодо поставок сировини та вивезення нафтохімічної продукції", - вважає він.