Що каже статистика

Ажіотаж щодо цієї щорічної події стає все меншим, хоча люди й надалі продовжують витрачати багато грошей на товари з уцінкою. Зокрема в Україні глобальне зростання кількості продажів склало 8% порівняно з минулим роком, а от сума покупок зросла на 9%.

Читайте також Українські лісгоспи продали новорічних ялинок на майже 1,5 мільйона гривень

Нині український ринок випереджає світовий ринок за темпами зростання у річному обчисленні й інтенсивністю купівельної активності. Зокрема, кількість продаж порівняно зі звичайним періодом цього року зросла на 70%, а витрати – на 106%. Минулого року ці цифри були значно менші.

Цього року зросла популярність кешбеків, українці їх застосовували до понад 25% своїх покупок. Не рідко саме наявність можливості повернути частину своїх грошей була вирішальним фактором покупки.

На що витрачали гроші

Цього року в Україні лідерами з продаж були маркетплейси на які припало близько 65% розпродажів протягом акційного тижня.

Що найбільше купували українці:

  • Електроніка – 27%;
  • Одяг та взуття – 13%;
  • Дім і сад – 11%;
  • Краса та здоров’я – 9%;
  • Інструменти – 7,8%;
  • Автомобілі, запчастини та аксесуари – 6,6%;
  • Лампи та освітлення – 6%;
  • Спорт та розваги – 5,4%;
  • Іграшки та хобі – 4,3%;
  • Ремонт – 4,2%;
  • Інші – 5,7%.