Спрощення системи надання підтримки

У Мінсоцполітики хочуть спростити процес надання соцпідтримки завдяки цифровій трансформації, а саме надати дистанційний доступ для подання різного роду звернень українців. Це забезпечить швидший розгляд заяв та оперативність у прийнятті рішень щодо надання соцпідтримки.

Читайте також: 38 мільярдів доларів фіндопомоги може отримати Україна у 2024 році

Ще одним із важливих способів організації надання соціальних послуг стане кейс-менеджмент. У такому випадку соціальний працівник, він ж кейс-менеджер, оцінюватиме потреби осіб або сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах. І, відповідно, буде планувати, організовувати та координувати процес надання соціальних послуг.

Як це працюватиме по-новому

Згідно з проєктом, у разі звернення особи через електронний кабінет на Соцпорталі Мінсоцполітики людині надається інформація про соціальні послуги, якими вона може скористатися, умови та порядок їх надання. Відповідно:

  • За результатами оцінювання потреб у соціальних послугах фахівець із соціальної роботи складає акт оцінки потреб та подає його для прийняття рішення про надання або відмову в наданні соціальних послуг.
  • Фахівець із соціальної роботи надає допомогу в оформленні заяви про надання соціальних послуг і пакета документів.