Такі основні причини відставки польського реформатора назвав директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк, йдеться у матеріалі для сайту "24".

За його словами, 5 червня збіг перший рік контракту Войцеха Балчуна на посаді керівника "Укрзалізниці". Уряд мав вирішити, чи продовжувати з ним угоду на основі річного звіту, однак Балчун його не підготував.

Експерт наголосив, що відсутність звіту стала лише формальною підставою, аби Балчун залишив посаду. Ще раніше в експертному середовищі розуміли, що іноземець довго в "Укрзалізниці" не затримається.

Читайте також: Відставка Балчуна: експерти оцінили роботу польського рокера на "Укрзалізниці"

За рік керівництва у Балчун не просунувся по двох найважливіших справах в "Укрзалізниці".

По-перше, поляк не зробив нічого, аби почати довгий шлях оновлення вантажних і пасажирських вагонів. На цьому наполягали, як пасажири, так і вантажовідправники, які є основними клієнтами Укрзалізниці. Хоч кошти у компанії на це відкладені.

По-друге, Балчун не виконав обіцянку розробити зрозумілу стратегію розвитку підприємства – яким чином "Укрзалізниці" має перетворюватися на сучасну перевізну компанію. Нині "Укрзалізниця" може похвалитися лише чернеткою стратегії, яку розробила команда Балчуна.

Сам Балчун, хоч і називає керівництво "Укрзалізницею" найскладнішим викликом у своїй кар’єрі, але звітує про певні досягнення. На його думку, за час його керівництва в "Укрзалізниці" відбулось значне покращення фінансового стану.

Детальніше про причини відставки Войцеха Балчуна читайте у матеріалі: "Гастролі завершено": за що прибрали Войцеха Балчуна з "Укрзалізниці"