Як зазначають експерти, в Україні стаються мінімум 300 тисяч ДТП в рік, а офіційно реєструються тільки 35 тисяч постраждалих.

Читайте також: Новий інструмент заощаджень: довгострокове страхування життя

"Ми вже давно на страховому ринку разом з парламентом готуємо ці зміни. Ми запланували їх вже давно, тому внести ці зміни потрібно негайно", – зазначив Андрій Перетяжко.

По-перше, це зміна лімітів відповідальності. Зрозуміло, що після знецінення гривні тих лімітів, які використовувалися до цього, недостатньо. Адже на сьогодні діють такі ліміти: сто тисяч гривень – по матеріальних збитках, двісті тисяч гривень – по збитках, пов’язаних з життям та здоров’ям постраждалих в ДТП,
– розповів експерт.

Він запевнив, що ці змінить будуть внесені покроково. Вже з січня 2020 року ліміт відповідальності збільшиться в 5 разів.

"Друга важлива зміна – це застосування виплати без врахування зносу автомобіля. Відповідно тепер нові автомобілі будуть відшкодовуватися повністю, а власники старих, яким більше 10 років, будуть отримувати набагато менше виплат, яких не вистачить для того, щоб відремонтувати авто", – прокоментував Андрій Перетяжко.

Третя зміна – це система прямого врегулювання, якщо не завдано шкоди здоров’ю. Ця система наразі вже має гарні результати і працює на користь постраждалих. Зміни до закону передбачають, що буде можливість внести систему прямого врегулювання для всіх страхових компаній. Це змінить страховий ринок,
– наголосив експерт.

"Четверта зміна – це те, що система обов’язкового страхування влаштована таким чином, що кожний постраждалий в ДТП повинен отримати відшкодування. Тобто держава має забезпечити повне виконання договорів автоцивілки. Повне відшкодування збитків поверне довіру до страхового ринку України", – додав президент "Української федерації страхування".

Більше про зміни до закону щодо роботи страхового ринку – дивіться у програмі.