Експерти зазначають, що відновлення роботи потужного коридору, в першу чергу, на собі відчують аграрії.
Запуск цього нафтопроводу буде дуже вигідним як аграрним підприємствам, так і транспортникам. Надходження цього палива на український ринок сприятиме зменшенню вартості цього виду нафтопродуктів, в тому числі і на автозаправних станціях,
— зазначив директор спеціальних програм науково-технічного центру "Психея" Геннадій Рябцев.
Головними причинами здешевлення експерти називають меншу вартість транспортування палива трубопроводом, ніж залізницею або морським транспортом. Крім того, це — збільшення конкуренції.
При нормальних умовах ринку — це додатковий і, можливо, гарантований обсяг дизпалива і, зрозуміло, що також це доступ до логістично дешевого продукту. Це тільки плюс для України,
— сказав експерт ринку нафти і нафтопродуктів Олександр Сіренко.
У компанії-операторі нафтопродуктопроводу "ПрикарпатЗахідтранс", що базується у Рівному, зазначають, що наразі триває процес розмитнення близько 30 тисяч тонн пального, що зараз знаходиться у трубі. Після цього його замінять на дизель якості Євро-5. І продукт саме такої якості планують транспортувати в подальшому.