Кожен рух циліндра забезпечує прямий та динамічний впуск кисню. Відтак, практично мінімізується робота дросельної заслінки. А ось і результат - значно скорочується витрата палива та й у атмосферу потрапляє набагато менше шкідливих речовин.
Розробники запевняють - нова система збільшує коефіцієнт корисної дії двигуна. Він куди вищий навіть у порівнянні з модифікованими бензиновими або ж дизельними двигунами.
Викид шкідливих речовин у атмосферу зменшується в середньому на 60%. А от витрати пального залежать від моделі авто, однак вчені запевняють - вигода більш ніж очевидна.
Наразі такі інновації використовує лише концерн Fiat. Електро-гідравлічною технологією обладнають 16 моделей двигунів. Поки що це стосується лише легкових автомобілів. Але згодом новації планують взяти на озброєння і інші автовиробники.