Про це повідомляє Motor.
Як переконують у Fisker, нова технологія зберігання енергії дозволить створювати твердотільні батареї з більшою площею поверхні, кращою провідністю і щільністю. За цими показниками акумулятори Fisker у 2,5 раза випередять літій-іонні батареї. Вони також краще працюватимуть при мінусових температурах і значно швидше заряджатимуться.
Читайте також: "Китайці" заполонили ринок: топ-10 найпопулярніших електрокарів
Щодо комерційної експлуатації, то нові акумулятори надійдуть у продаж не раніше 2023 року, а коштуватимуть на третину дорожче, ніж звичайні батареї.
Окрім того, Fisker працює над конкурентом Tesla Model S – повнопривідним електрокаром EMotion. Очікується, що запас ходу моделі, оснащеної блоком батарей LG Chem, складе 640 кілометрів. При цьому за 9 хвилин на зарядці запас ходу моделі можна буде збільшити на 200 кілометрів.
Fisker EMotion відео