Таким же культовим є, безумовно, і саме видання Esquire – щомісячний чоловічий журнал, заснований у 1932 році в США. Не даремно про нього сам бос італійської мафії вустами Аль Пачіно розказував.
Х'ю Гефнер, засновник журналу Playboy, починав свою кар'єру саме в Esquire, пишучи рекламні тексти. Команда, яка працювала з Х'ю над журналом Stag party, а пізніше перейменувалась на Playboy, цілком складалася з колишніх співробітників Esquire.
Читайте також: Hugo Boss – чоловіча класика
Мабуть, не змогли писати на серйозні теми. А от у Esquire майстрами пера були всі. За сценарієм редакторів видання Давида Ньюмана і Роберта Бентона був знятий культовий фільм "Бонні і Клайд".
Кадр із кінофільму "Бонні і Клайд"
Головною виграшною рисою видання були і залишаються його автори. Невідомо, як склалася б доля видання, якби на другий рік його існування головний редактор Гінгріч випадково не зустрів в одній із книгарень Нью-Йорка Ернеста Гемінгвея. Бесіда з видатним письменником призвела до того, що Гемінгвей, не домовляючись про гонорар, погодився на співпрацю з журналом. Уже наступного дня, розповідаючи про новий проект, Гінгріч починає всюди згадувати ім'я великого письменника. А ще через день у журнал починають надходити перші заявки на розміщення комерційної реклами.
Читайте також: Polo Ralph Lauren – одяг для особливих
Ще одним знаменитим автором, який писав для Esquire, був Селінджер. Його роман "Над прірвою в житі" читав, напевно, кожен, хто любить літературу. Але мало хто знає, що саме в Esquire уперше з'являється головний герой цього роману – Холден Колпілд, який фігурував у виданому в 1945 році оповіданні "Оселедці в бочці".
Упродовж 85 років шановані мужі Голлівуда, світової політики, бізнесмени, науковці та видатні спортсмени прикрашали собою головну обкладинку Esquire і на весь світ розповідали про свої правила життя. Не цурався видання навіть Папа Римський Франциск.
Esquire – це журнал, який свого часу змінив уявлення про те, яким може бути чоловічий глянець. Замість молодих дівчат на обкладинках старі чоловіки, поруч з рекламою дорогого годинника – колонки, присвячені політиці, і журналістські розслідування. Це нахабний і хуліганський журнал. І в цьому основна причина його успіху.
Обкладинка журналу Esquire
Ті, хто створює видання, і ті, хто його купує, вважають Esquire журналом для розумних і розбірливих чоловіків. Для тих, кого не приваблюють дешеві сенсації, для тих, хто в змозі оцінити справжній стиль у літературі й моді. Читач Esquire тямиться на хороших речах і обізнаний про досягнення сучасної культури. Вважають, що читач Esquire – це чоловік, який уміє жити. Він хоче отримати інформацію, а не втопитись у морі непотребу і зайвих деталей. Чи то йдеться про покупку костюма чи автомобіля, про нові книги чи про музику.