Агентство eMarketer підрахувало, що доходи мережі Facebook від дисплейної реклами в 2011 році зростуть на 80,9 відсотки і перевищать два мільярди доларів. Таким чином, частка Facebook на ринку дисплейної реклами складе 17,7 відсотки. За Facebook йдуть компанії Yahoo! (13,1 відсотки) і Google (9,3 відсотки).

Цікаво, що майже подвоєння доходів від дисплейної реклами для Facebook стало більш низьким показником у порівнянні з 2009 і 2010 роками, коли соціальній мережі вдалося збільшити свій прибуток втричі, відзначає аналітичне агентство.

За прогнозами на наступний рік, зростання сповільниться ще більше, і прибуток зросте тільки на 31,3 відсотки.

У Google також спостерігається стабільне зростання доходів від дисплейної реклами (на 34,4 відсотки). У 2010 році компанії вдалося подвоїти свій прибуток від цього виду реклами.