Спочатку передбачалося, що цей патент має відношення до додавання тегів на фотографії, однак виявилося, що це не так.
Патент називається "Візуальні теги для пошукових результатів, згенеровані з інформації в соціальній мережі".
Він містить такий опис: "Пошукові результати генеруються у відповідь на запит, і додатково позначаються спеціальними позначками в залежності від того, як часто інші користувачі соціальної мережі, натискали на конкретні посилання".
При цьому за інформацією з профілів користувачів в першу чергу враховуються голоси тих, хто за різними показниками (наприклад стать і вік) найближче до людини, що надіслав запит.
Таким чином, якщо користувачі частіше вибирають в пошуку певні посилання, то вони будуть позначені спеціальним значком, щоб їх було легше помітити.
Мету такого нововведення Facebook легко пояснити: користувачі соцмережі більше часу проводитимуть у ній, а у результатах пошуку з'явиться реклама.