Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Фесенко: "злив" про купівлю УМХ за "брудні гроші" коштував замовникам 85 тисяч доларів

      Володимир Фесенко
      Володимир Фесенко / Фото з відкритих джерел

      Інформація про купівлю Сергієм Курченком "Українського медіа-холдингу" за "брудні кошти" є проплаченим замовленням, яке не матиме серйозних політичних наслідків.

      Про це заявив голова Центру прикладних політичних досліджень "Пента" Володимир Фесенко, повідомляє UA.News.

      Коментуючи поширений телеканалом AlJazeera матеріал, політолог назвав його «зливом» і не виключає, що це не останній скандал такого типу.

      "Це банальний "злив". Я навіть можу сказати скільки коштує виконання такого замовлення AlJazeera – 85 тисяч доларів. Сумно, що цей телеканал перетворюється на банальний «зливний бачок». Я думаю, що через цей скандал нічого серйозного не станеться", – сказав політолог.

      На думку політолога, замовниками "компромату" могли виступити російські спецслужби або українські олігархи.

      "Авторами цього "зливу2 можуть бути російські спецслужби, оскільки вони багато знають про нюанси, пов’язані з Сергієм Курченком. Однак може бути ще хтось, хто активно домагається зміни влади в Україні. Зокрема, може бути причетний бізнесмен, який судиться в Лондоні та з’ясовує відносини з приводу банку, який йому раніше належав", – уточнив Фесенко.

      Говорячи про можливі наслідки поширеного арабським ЗМІ «зливу», Фесенко не прогнозує істотного впливу на імідж та рейтинг Петра Порошенка в контексті виборів.

      "Цей "злив" та галас істотно не вплинуть на рейтинг Порошенка на президентських виборах 2019 року. Якщо і буде якийсь вплив, то він буде мінімальним. Серйозно впливати на імідж і рейтинг політика або чиновника такі речі можуть лише якщо вони трапляються під час виборчої кампанії, а до найближчих виборів ще більше року", – нагадав голова Центру "Пента".

      Як повідомлялось раніше, телеканал AlJazeeraоприлюднив дані, які начебто вказують на те, що третина коштів, які СергійКурченко сплатив у 2013-му році при покупці "Українського медіа-холдингу", має сумнівне походження.

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук