Дитинство легенди

Енцо Ансельмо Феррарі народився 20 лютого 1898 року, хоча, за його словами, він з'явився на світ на два дні раніше, ніж зареєстровано у свідоцтві. Причиною цього дивацтва був сильний снігопад, який перешкодив батькам Енцо вчасно зареєструвати його народження у мерії.

Читайте також: Айртон Сенна – легендарний автогонщик, який трагічно загинув на перегонах "Формули-1"

Батько Феррарі був інженером, і зранку до ночі у своїй майстерні займався ремонтом машин. Оскільки житло родини розташовувалося безпосередньо над майстернею, хлопець щодня прокидався та засинав під стук молотка. Саме батько навчив юного Феррарі працювати з металом, проте хлопець мріяв не про таке майбутнє.

Спершу Енцо хотів стати тенором опери, згодом – спортивним журналістом. З плином часу всі попередні захоплення все-таки привели його до заняття, яке прославило Феррарі на весь світ – автоперегони. Вперше хлопець побачив перегони у 10 років і з того часу не міг припинити мріяти про своє майбутнє у цьому спорті.


Автоперегони привели Енцо Феррарі до визнання

Перші поразки та розчарування

Батько Енцо своєю чергою вже запланував для сина інший життєвий шлях. Він хотів, щоб хлопець продовжив інженерську справу і наполегливо змушував його вчитися. Проте Феррарі так і не завершив навчання. Під час Першої світової війни батько Енцо помирає від пневмонії, а його самого призивають у лави військових.

Відтак, після демобілізації, без жодної освіти хлопець попрямував у Турин, де намагався влаштуватися на роботу на завод FIAT, але безуспішно. Інженер компанії відмовив Енцо зі словами, що вони не можуть брати на роботу "будь-кого".


Енцо Феррарі не взяли на завод FIAT

Перемоги та визнання

Згодом Феррарі все-таки влаштувався на посаду, яка пов'язана з автомобілями. Він став тест-водієм у не дуже відомій компанії. Після демонстрації своїх здібностей, він блискавично змінює посаду на повноправного гонщика.

Вже наступного року Феррарі переходить у команду Alfa Romeo. Здавалося б, мрія стати справжнім гонщиком здійснилася, але на цьому хлопець зупинятися не збирався. Тепер він прагнув одного дня створити власну команду.

Так, у 1939 році Енцо купує ділянку землі та розпочинає будівництво заводу, який мав спеціалізуватися на випуску не лише автомобілів, але й авіамоторів. Проте початок власного бізнесу довелося на деякий час відкласти. Розпочалася Друга світова війна, а будівля заводу була практично повністю знищена під час одного з бомбардувань.


На заваді будівництва власного заводу стала Друга світова війна

Перше авто та філософія генія

Перший автомобіль автоконструктора зійшов з конвеєра аж у 1947 році. Модель отримала назву Ferrari-125. Вона була зібрана на фабриці Маранелло, яку того часу фінансував італійський диктатор Беніто Муссоліні. Тоді Муссоліні нагородив Феррарі орденом і титулом командора, і відтоді підлеглі так і називали свого шефа.

Феррарі був доволі жорстоким керівником, жоден з пілотів не покидав його команду без скандалу. Енцо любив свої авто, як власних дітей, і неодноразово говорив: "Мої друзі – автомобілі, я можу довіряти лише їм". Головним для Феррарі завжди було авто, а не той, хто ним керував.


Енцо Феррарі за кермом першого авто

Можливо, саме таке ставлення до справи привело Енцо Феррарі до успіху. До кінця 80-х років спорткари "Феррарі" виграли на перегонах практично всі можливі нагороди. Енцо на той час був вже у доволі поважному віці, проте до останніх днів не припиняв керувати компанією.

Читайте також: Найскандальніші фільми культового режисера Стенлі Кубрика

Помер легендарний автогонщик на 90 році життя, 14 серпня 1988 року. У день його смерті, завод не припинив своєї роботи ні на хвилину, адже саме цього бажав Енцо. У 2002 році в пам'ять про легенду його завод випустив нову модель під назвою Ferrari Enzo.