Найбільше підприємств за франшизами працюють у сфері торгівлі, зауважують експерти. Левова частка бізнесу, який працює за франшизами, - це дрібний бізнес, обсяги інвестування у який не перевищують 10 тис. дол. Крім того, для того щоби розпочати власний бізнес не обов’язково купувати фрашнизу, деякі компанії пропонують укласти лише один договір співпраці.
"У нас не потрібно купувати окремо франшизу для того, щоб увійти до цього бізнесу, ми просто беремо попередню оплату, яка дозволяє нам сподіватися на те, що людина з серйозними намірами бажає увійти до цього бізнесу", - каже менеджер з розвитку франчайзингу Мехх Дмитро Бараник.
Найбільш відомі бренди, які є водночас франшизами - це піца Челентано, Форнеті, магазини Sela, Mexx та Arber.