Новинка сконструйована на платформі хетчбека Twingo останнього покоління. Однак автомобіль відрізняється від нього і зовнішністю, і габаритами. Так, довжина родстера - 3,83 м проти 3,6 м.

Гордість Renault - система складання даху. Жорсткий верх просто повертається на 180 градусів і ховається у багажник. Процес триває всього 12 секунд. Для прикладу, у кабріолета Peugeot 207 на ту ж операцію йде 25 секунд.

Причому дах у Renault складається настільки компактно, що об'єм багажника від цього не змінюється - 270 л.

Що ж до салону, то в автомобілі з комфортом зможуть розміститися дві людини середнього зросту. Високі впиратимуться головою у дах, а якщо він опущений, то у силову дугу над кріслами.
Авто непогано оснащене. У базову комплектацію входять круїз-контроль, кондиціонер та аудіосистема з підтримкою MP3 і USB-портом.

За доплату можна встановити клімат-контроль, Bluetooth та шкіряні крісла з підігрівом.

За безпеку відповідають фронтальні, бічні та колінні ейрбеги, зміцнена конструкція кузова, інноваційне кріплення дверцят та захист від перевертання. Серед активних "помічників" - функція контролю кута повороту та інтелектуальна система стабілізації.

Гама двигунів двомісного кабріолета складається з двох агрегатів. Перший - економний 1.2-літровий бензиновий мотор, який розвиває 100 к.с. і 152 Нм обертового моменту. Технічні характеристики можна прирівняти до звичайного півторалітрового двигуна, але цей споживає менше пального.

Так, розхід у змішаному циклі не перевищує 6,5 л бензину на 100 км. Другий агрегат - атмосферний 1.6 потужністю 133 конячки. Зважаючи на те, що авто важить близько 1150 кг, він забезпечує хорошу динаміку.

Максимальна швидкість родстера з цим двигуном - понад 200 км/год, а розгін до "сотні" займає 9,2 с. Новинка Renault Wind вже продається у Європі. Вартість базової версії - близько 16 000 євро.